dimecres, 8 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Nacho Pujol

Hola Piris!
Em presento. em dic Nacho Pujol, sóc de Barcelona, però de familia autóctona de Vilassar, i corro pel poble des de que vaig nèixer.


M'agrada practicar tot tipus d'esports però des de fa un temps que estic enganxat al running, curses de montanya, triatlons...

Estic preparant el half de calella com molts vosaltres i gràcies a en Nico Lloret us he pogut conèixer a alguns en alguna sortida de bicicleta i veure com funcioneu: he caigut de quatre potes!!! entrenaments, organització, consells i el més important, companyerisme i sentit colectiu...tot el que un principiant en el món dels triatlons necessita per no tenir por a desafiar el reptes més durs.

Espero conèixer-us a tots aviat!

Nacho Pujol

4 comentaris:

gUiLLeM ha dit...

Ey crak!!! Ja veig que a en Nico i l'Alex no els hi ha costat gaire, ficarte de peus a la galleda ;)

Doncs ja saps ara a mueteeeee a per la half, sembla que som uns 35 piris que la fem , sera un diada mitica.

Abraçada

NaCaVi ha dit...

Ja som uns quants "nachos" al Piri. Podrem fer una sub-secció d'aquí poc. Benvingut!

Gus ha dit...

Benvingut Nacho...!!

Gus

NEMO ha dit...

Benvingut Naxo, espero que sigis ven atés per aquesta pandilla. Salut