dijous, 16 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Marc Iglesias

Vaig néixer el 29 de setembre de 1977, sóc interiorista amb estudi a Mataró on hi visc des de fa un parell d’anys.
Vaig néixer a Barcelona on feia atletisme, fins cap als 10 anys que vam venir cap aquí, vivia a Cabrera, encara que mantenia el contacte amb Barcelona a traves del CEC, del qual vaig treure la meva passió per la muntanya. Fins els 16 anys vaig estar practicant diferents esports, tennis, esquí, basquet,...però l’adolescència i la meva vida nocturna em va fer retirar....
Una altra de les meves grans passions és la velocitat, per això de tant en tant agafo la meva Honda i em fico en un circuit.



Fa uns mesos que per culpa del meu soci, em vaig deixar entabanar i vaig canviar el sofà pèl triatló i vaig decidir fer-me Piri.

Ara he tornat a recuperar habits que tenia, fins i tot m’he retrobat amb la muntanya i surto els caps de setmana amb la meva parella i el nostre gos, el que estic ensinistrant per poder participar dintre un temps en alguna cursa de canicros.



Tinc una pila d’objectius per complir, però després del meu paron esportiu d’aquest darrers anys estic fent una primera temporada “slowli” per anar habituant el cos i la ment a les sensacions, de moment estic disfrutant i molt, la temporada vinent si em veig capaç, li fotrem canya!!!!!!!

Pel·lícula: Matrix, quan facin un altre gir al cinema m’ho pensaré.
Llibres, en tinc varis: El vuit, Pilares de la tierra, American psicho... Buff molts.
Musica, una mica de tot ,segons el moment.
Un lloc per viure: qualsevol lloc del maresme té el seu encant, de gran si les peles ho permeten, em vull retirar a Cadaqués.


Per últim força Piri, i gràcies a tots per acollir-me tant bé.

Marc.

5 comentaris:

Piri ha dit...

Bones Marc!!
A veure si et recuperes aviat i tornes a donar-ho tot!

Fins ben aviat!

Salut i Força!

Àlex

Roc ha dit...

Hola pajaro, benvingut al Piris, encara que'ns ho podem dir mutuament pq jo vaig entrar el mateix dia que tu, ha ha ha. Ens veiem a piscina!!!

Kike ha dit...

Otro canicrosero....yo al reves que tú empiezo por el canicross y continuo por el triatlon....
Si quieres información del canicross pasate por mi blog

http://agilitycanicross.blogspot.com/

SGI ha dit...

Hola Marc!
Gran sorpresa retrobar-te al Piri!
Una abraçada i a disfrutar dels entrenaments i les curses!
Sergi

NaCaVi ha dit...

Aquest sí que és el gran tapat del Piri! Si ara vas "slowli", a la que vagis "quickli" no hi haurà qui et segueixi.
Una abraçada!