dimarts, 14 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Xavi Sola (Titi)

Hola sóc en Xavier Sola ,encara que alguns em conegueu per "Titi".
Tinc 33 anys i sóc de Barcelona encara que fa un munt d'anys que sóc a Cabrils.Visc amb la Carla i tenim 3 fills/es :la Martina (6 anys), el Nil (3 anys) i la Fiona que farà un any aquest més.


Sóc part del PIRI des de Desembre 08 i intento conciliar la vida laboral-familiar-esportiva com puc, és per això que no vaig a molts "entrenaments oficials".

Majoritàriament practico la bicicleta, sobretot la de muntanya ,corro una mica de tant en tant, si els tendons em deixen, i des de principi d'any estic aprenent a nedar.Altres aficions la veritat és que en tinc varies.

No tinc cap palmarès ,tot just he fet alguna pedalada i alguna duatló de muntanya.

Abans de ser soci del Piri la veritat és que no practicava gaire esport, només una mica de surf de tant en tant ja que ocupava tot el meu temps lliure i no lliure i gastaba les meves energies tocant en un grup de música.


Quan varem plegar amb el grup vaig començar a fer una mica més d'esport ,normalment sol, per a mí era suficient perquè no volia obsessionar-me gaire en entrenar ni en competir, ni tan sols en estar en forma ni en tenir bon material. Ja sé que a l'Àlex li agradarà sentir això ,però TENIES RAÓ, l'esport és més gratificant si t'apuntes a un club plè de bona gent amb la que pots sortir a fer alguna cosa en grup cada dia si ho vols i amb els que pots anar a les competicions a passar-ho bé.

Tot això és una motivació extra que fa millorar el teu rendiment i el teu grau de satisfacció personal.

Així que he passat per l'aro i ara en comptes de sortir amb bici de ferro amb bambes i bermudes, vaig amb roba tècnica, bici de carbono i nedo amb fardapacas, fins i tot faig estiraments. M'imagino que l'edat també hi té alguna cosa a veure en tot això.

La veritat és que sóc conscient de les meves limitacions i només espero seguir passan-t'ho bé amb la gent del Piri, i si pot ser amb les cames plenes de pèls millor perquè sinó hauré traït tots els meus principis.

Titi.

5 comentaris:

Piri ha dit...

Bonissima presentació!!

Afegir que les sortides amb bici amb ell mai són tranquiles... jajajaja

Benvingut!!

Àlex.

NaCaVi ha dit...

Les cames amb pèls tota la vida! Ja explicaràs com es fa lo de ser tri-pare i tri-Piri a la vegada. Benvingut!

SGI ha dit...

Benvingut al Piri!
Sergi

Sol ha dit...

Titi,

he estat de VACANCES, ens veiem a l'aigua de la piscina ............ o del mar.

Sol

Roc ha dit...

Benvingut als Piris nano, estas fet un màquina, entrenar tenin tanta canalla, això sí que's un aironman. Salud i PIT I COLLONS!!!