dimecres, 15 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Santi López (Jimbo)


Després d’uns mesos d’entrenament i ara que ja he perdut la vergonya em presento, sóc el Santi, Jimbo per als amics i per suposat ara també per vosaltres.


Vaig néixer a Granada fa 28 anys, aviat 29 (2 de juliol), tinc un germà petit que em treu un pam d’alçada, dos supports (papá i mamá) que em segueixen a tot arreu i a la Raquel, la meva xicota, que em deixa fer allò que vull (que no és poc).

M’agrada tota la música, penso que tot té el seu moment però el meu grup preferit és Heroes del Silencio i el llibre que més m’ha agradat és la Reina del Sur de Pérez Reverte.

Penso que una bona cervesa amb aquells a qui realment estimem és la millor manera de passar el temps lliure.

Porto tota la vida fent esport, qualsevol esport que passi davant meu com a mínim el provo. He estat federat sempre en futbol i durant uns anys també en judo però ja veieu que no m’he guanyat mai la vida amb això, que hi farem!!

Com la majoria dels que venim del futbol, en veure que s’acabava això d’anar pels camps a barallar-nos cada diumenge, vaig començar a córrer i sortir en bici. Sempre he anat una mica a la meva amb els entrenos (si es poden dir així) i entre altres cosetes he fet el Camino de Santiago, el Carrilet, alguna cursa en btt, un parell de mitges, una mitja de muntanya i alguns 10000.

Com tots els que som una mica competitius buscava reptes nous i sempre m’havia agradat el triatló (tot i que nedant sóc una pedra) fins que un dia vaig veure algú que portava al cul una inscripció que deia STP, vaig buscar per internet i vaig enviar un mail a una adreça de correu electrònic, dos primers entrenos agònics, un de córrer i un de bici, i ja no he pogut parar, no se què tindrà el Piri!!.

La meva intenció era agafar-me el primer any amb tranquil·litat i adaptar-me a l’entreno i no sé com d’aquí 39 dies tinc un Half Challenge i per si de cas un mes després Pedals de foc (diuen que farem categoria Or, estan bojos).

Hi ha un proverbi llatí que a mi particularment m’agrada molt i diu: Sol Lucet Omnibus (El sol llueix per tothom), així que aixequeu el cap i busqueu els raigs que més us agradin, estan allà per cadascú de nosaltres.

Vinga Piris, a darlo todo!!!

13 comentaris:

Piri ha dit...

Ei Santi!!

Porto un rato buscant la foto del pastís de poma... tens sort que no ho he sabut trobar... jajajaja

Bona presentació!

Àlex.

Sol ha dit...

Hola Santi,

acabem d'arribar de la teva terra (Granada) cada cop que hi vaig m'agrada més i venint d'allà no m'extranya que sempres hagis fet esport. Bueno, quin rotllo tinc, que m'alegro de veure la teva presentació. Benvingut,

Sol

Gus ha dit...

Jimbo crack, no siguis modest i ves tramitant la inscripció per l'IM de Suissa, ke estas fet un toro...!!!

Gus

NaCaVi ha dit...

Guapo, simpàtic, intel.ligent, molt bon tio, un tros d'atleta, etc, etc... Es nota que és pericu!!!
Una abraçada crack!

Roc ha dit...

Buenas Jimbo, company del primer carril de piscina. Només et puc dir que PIT I COLLONS!!!
A per algún AiroMan tu que pots.

SGI ha dit...

Hola Santi!
Grans reptes amb el Half Challenge i la Pedals... i a més debutant!
Ets un crack!
Sergi

Xavi Cotet ha dit...

Jimbo, sort que és la primera temporada.......cal que el presi vagi preparan-te l' inscripció per Hawaii 2010???

Xavi Cotet

PEPE ha dit...

El carril 1 ja es història.

Ets un fora de sèrie.

Benbingut crack!!!!

FPanda ha dit...

Cuando aceleras, demultiplicas tu zancada a la mitad. Deja atrás a Jimbo, eres nuestro Boabdil y Vilassar nuestra Alhambra. Força, Fran

fusterini ha dit...

quina foto mes maca amb la ceerveseta.
benvingut al club.

ramon fuster

Xavi Puig ha dit...

Estic totalment d'acord amb tot lo que
diuen els companys, ets collonut, ara¡¡
seria la ostia si fossis del barca, visca el
barça, m'alegro de haver-te conegut.

gUiLLeM ha dit...

A mueteeeeeeeee!!!

Aixo que nedant ets una pedra , s'hauria de discutir!!!!! ;)

Abraçada del sr.Golden Power

Jimbo ha dit...

Moltes gràcies a tots, em fareu posar vermell amb aquests comentaris.
Realment estic molt content d'haver-vos trobat i compartir amb vosaltres el nostre dolç patiment diari.

Una abraçada