dijous, 18 d’octubre del 2007

LLICÈNCIES 2.008

Hola altra vegada!


Ja s'han publicat els preus de les llicències de la federació de triatló de la temporada 2.007-2.008.

Tenir la llicència de la F.C.T. (Federació Catalana de Triatló), ens proporciona una assegurança en cas d'accident, tan sigui corrent com entrenant, inclou també les lesions produides en bici de carretera.

A part d'aixó, amb la llicència podem competir en totes les proves de duatló i/o triatló, així com en curses de muntanya (per exemple, CURSA DE BURRIAC D'ARGENTONA) i participar en Raids d'aventura.

Recordo que qui es federi amb la STP se'l obsequiarà amb un tri-traje de la secció.


El tràmit de les llicències serà el següent:


-Qui es vulgui federar ha d'enviar un comentari a aquesta notícia o un e-mail (alexrebes@hotmail.com o bé stpiri@gmail.com) confirmant la seva voluntat.

- Qui hagi confirmat que vol federar-se, també ha de fer l'ingrés de l'import de la llicència i el xip al següent número de compte: 2100-0128-07-0200447406, indicant el nom+llicència FCT.

- Un cop s'hagi rebut la transferència, es procedirà a tramitar la llicència.

- NO es tramitarà cap llicència de ningú que no hagi entregat el full de soci del centre excursionista vilassar i de la STP.

- Qui abans del 28 d'octubre no hagi seguit aquestes instruccions no se li tramitarà la llicència fins al Gener.


Adjunto llista de preus:


Els que estem federats d'anys anteriors, no ens val el xip que tenim, hem de comprar el nou, és de color groc, aquest si que finalment serà el mateix per sempre i no cal actualitzar-lo anualment.
Si algú tingués aquest xip, al moment de confirmar-me que es vol federar, que m'adjunti el codi del xip.
Gràcies i espero les vostres mails o comentaris.
Salut i Força!
Àlex.

6 comentaris:

Motoret ha dit...

Epsss!! Transferència feta, ara bé, se m'ha anat el dit i he ingressat 180 en comptes de 80€.

Fran ha dit...

oeoeeeooeeooeeee!ja tenim beneficis a la secció!!!
Proposso anar a fer unes copes amb els 100 € de sobrant!!!jejeje

Motoret ha dit...

El que passa és que m'he emocionat, he vist la possibilitat de ser primer en algo, i m'he precipitat.
Lo de les copes "ni hablar", que pagui el Piri!

Anònim ha dit...

ei, soc en Ramon, si en Llibre; era per dir que reconfirmo la meva voluntat de voler federarme i tenir la famosa llicència i el fabulós "xip".
El que no he fat encara és pagar, ( fet que s'efectuarà demà o l'altre.


Per cert soposo que he de pagar 80€, no?

Piri ha dit...

RAmon, si,si, el Llibre...! Són 80 €, jo començaré a tramitar-les ja!
Salut

Anònim ha dit...

JO també reconfirmo la meva voluntat de federarme (tal com vaig posar al full el dia de la presentacio) i ara procedeixo a fer la transfer de 80 eur