dilluns, 22 d’octubre del 2007

LA CRÒNICA, 20-21 d'octubre

Hola a tots!


Cap de setmana STP!

Aquest passat cap de setmana una part important de la STP va conquerir Queralbs, Núria i Ribes de Freser.

El divendres ja arribaven els primers valents que tenien la duatló el dissabte. La Laia, la Silvia, i el Jordi Ripoll van ser els representants de la STP el primer dia de cursa. El Xescu, lesionat, no va poder córrer, però no es va perdre l'ambient estant apoiant a la secció el diumenge.

Impressionant el paper dels 3 STP's! La veritat és que ens van posar una pressió màxima als que haviem de córrer el diumenge. La Laia va fer, a part de podi, un temps espectacular, la Silvia es va estrenar a Núria amb un paperàs, i el Jordi... com un toro va fer el 2n millor temps de tota la representació STP!

Durant el dissabte ja anaven arribant membres de la secció, per animar els que corrien i per començar a preparar-se. Dinar STP amb gran ambient i preparats per anar a buscar els dorsals.

Diumenge, segona tongada de carrera. Molts Piris, molt vent i molt fred.

Va ser igual que el dia anterior, una jornada molt freda i molt ventada, la pujada en btt ja notaves el vent, imagineu-vos a pujant al puigmal!! El tram de córrer el van canviar una mica respecte anteriors edicions, però la pujada esgotadora i segons com inesperada de Núria a Fontalba, aquesta si que no la canvien...!

Els Piri's van anar arribant, 1r el Jaume Caro amb un temps boníssim, i al darrera tota la resta de STP's anàvem fent entrada a meta. El Jordi Babra, endut per l'emció dels crits de Piri de l'arribada, no va dubtar en deleitar-nos a nosaltres ia tot el públic que hi havia allà amb una fabulosa pirueta a la mateixa línea d'arribada.

El Xavi Cotet va tancar la llista de Piri's a passar la meta, en la seva primera duatló d'alta muntanya, això si feliç. Suposo que avui no es podrà ni aguantar, però a Núria va donar el callo com el que més, igual que tots els STP's que debutaven en una prova de les característiques de la DUATLÓ D'ALTA MUNTANYA DE CATALUNYA.


Adjunto una llista amb els resultats dels Piri's que van estar a Núria:




Destaco també el gran suport que van donar a la secció les dones i fills dels Piri's que van acompanyar a la STP durant tot el cap de setmana. MOLTES GRÀCIES!
Per un altre banda, i no menys important, la STP i amb el Pere Bossa com a representant, va tenir una presència notòria a Prades, aconseguint el primer lloc a la copa catalana d'orientació. FELICITATS! Com sabeu, el Pere és selectiu per fer cures, allà on va GUANYA!! Ànim, i de la cursa d'Argentona no te'n escapes!!
Per acabar, recordo que avui hi ha convocatòria a les piscines a les 19:30.
Salut i Força!

Àlex.



15 comentaris:

Fran ha dit...

Ei ei ei !!! ja se que la meva marca és discreta...però m'heu fotut 20 minuts "by the face"!!! amb el que vaig patir!! La meva marqueta és de 4:39:49.L'any que ve 30 min menys!!

Felicitats a tots!!Gran cap de setmana!

Motoret ha dit...

Només aspires a baixar trenta minuts?
je,je..

Fran ha dit...

Bé...he escrit 30 min. per fer-ho rodo sense calcular la marca. M'agria sub-4h...però el que més m'agradaria seria quedar davant teu je,je... vaig a entrenar!!!

Anònim ha dit...

moltes felicitats a tots!!!

àlex, o qui sigui, passeu-me una foto xula durant el matí, que passaré comunicat de premsa als mitjans...

Anònim ha dit...

Hola a tots,
Quin ambientàs aquest cap de setmana, Llàstima de no haber fet la foto d'equip x deixar constància. En cualsevol cas, va haber molt bon rotllo i només va faltar que algú s'atrevís a cantar en directe l'himne.
Força Piri !!!

Anònim ha dit...

Hola a tots i felicitats!

Malgrat les inclemencies del temps (i en el meu cas fisiques, i és que em vai fotre de lloros amb la neu, entre pajara i pajara) va ser genial. Sentia "Piris" per tot arreu... quina plaga!!
Llàstima que no us conec a tots, però a algú so que vaig saludar.
Ara a recuperer (els que ho haguem de fer) i ens veiem a la propera.
Salut i curses,

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom i enhorabona a tots i totes pels vostres resultats. Veig que un any més seguiré ostentant el record PIRI de la prova. Ja sé que alguns pensaran que no devia ser el mateix circuit, o que no feia vent, o que no hi havia neu, .... Us he de dir que teniu rao. Aquell any el PUIGMAL era més baix, a dalt no feia vent, havien insta.lat una moqueta, la baixada en telecadira i de Núria a Fontalba s´anava pel Tunel que hi ha que només coneixia jo. Ah, i a sobre jo anava dopat com sempre.
Bromes a part, no crec que pugui anar a la cursa d´Argentona (25 de novembre) doncs aquell matiex dia hi ha la prova final de la Copa Girona d´orientació a Arbúcies i en aquests moments vaig primer de la meva categoria i segon a la general. Un cop que puc gunayar alguna cosa no m´ho puc perdre.
De moment no ens veurem entrenant gaire, doncs el futbol m´absorveix molt temps (això sí, anem liders a la lliga amb dues victòries en dos partits). Espero molt aviat començar a entrenar en serio, doncs ens espera un IRONMAN el 13 de juliol. A reveure i anims a tots i totes.
p.d:: aquest diumenge prova d´orientació en BTT de Copa Catalana. Algú s´anima????

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!
Encara que sembli mentida és Dilluns i estic viu!!! Com m'he deixat enganyar per fer la duatló??
Nooooo, la veritat és que ha estat una cursa dura però molt gratificant quan la acabes!! I l'ambient de la secció brutaaal!!
Com diu en Ricard, només ha faltat algú cantant l'himne i una bona
sessió de fotos pel record......encara que com que vaig acabar la cursa tant tard igual si que hi va haver alguna foto final!!!!
Salut a tots i Força Piri!!
Xavi

Anònim ha dit...

FELICITATS A TOTS I TOTES ! ! ! ! ! ! !

Jo i el fred no som masa amics, aixi que quedarme per aquí no em va
anar del
tot malament!!

Motoret ha dit...

Xavi: com a un dels responsables del teu engany, em sento molt orgullós de la teva participació, sí senyor!!! donant'ho tot!! i lluitant contra totes les adversitats i sense perdre l'optimisme que et caracteritza!! BRUTAL!!!!! Ets el típic que si perds la clau del cotxe (je,je) tornes corrent a Premià!!!

Fran ha dit...

Això és fantàstic!!Veig que tots ho hem passat d'allò més bé aquest cap de setmana amb la massiva participació Piri , això s'ha de repetir!!! Ja penso amb el pròxim cap de setmana. Que fareu?? Jo he vist això www.cquie.org/centre/duatlo/portada.htm algú la coneix? hi ha cap plan més?

Anònim ha dit...

Jo i en Fran ens vam trobar a en Xavi al parking de l'Alberg despres de la seva arribada i us puc assegurar que era el que millor cara feia de tots nosaltres!
Semblava que venia de fer un passeig!

Fran ha dit...

Si , si , jo puc confirmar la informació d'en Marc. En Xavi fotia molt bona cara el tio!! En Babra la nit anterior li va pintar molt negre el recorregut...jo diria que es va reservar... ;)

Unknown ha dit...

Ei nois felicitats per la vostra estrenada a Núria.
Per cer,el fred és psicològic...Almenys no us va ploure...Jeje


Pedro no et preocupis, si vols fem un subgrup de mutilats.

Salut!

Marc P.

SGI ha dit...

Felicitats a tots els PIRIs!!!
Cadascú és conscient del què ha lluitat durant la cursa i només acabar ja és un premi!
La proposta que fa el Fran (duatló Puig-Reig) té molt bona pinta... però jo, abans de llençar-m'hi, vull veure veure com reacciona el cos durant aquesta setmana... necessito una mica de descans!