dimecres, 24 d’octubre del 2007

3a Proposta Oficial Himne del Piri

A menys de 24 hores, per tancar el plaç de presentació d'himnes en David Vergés ens fa arribar una segona proposta.

En David ens diu: "Aquesta vegada he volgut donar-lli un caliu de sensualitat a la cosa nostra...... jejejeje. Aquesta és la meva segona proposta inspirada en la canço de los LUNNYS d'aquest estiu i q tantes vegades he ballat amb ell. Ells son la essència d q jo estigui aquí amb tots vosaltres.Salut i força al canut."

Estem pendents que durant el dia d'avui també ens arribi una proposta de l'Ivan Puerto, i si al final no es fan enrera l'Àlex, el Ramon i en Manel, sé que també en volien presentar una.

Corren Rumors que la Federació Catalana de Triatló té previst intensificar els controls Antidòping, de cara a aquesta temporada, ja que s'han detectat conductes extranyes en membres d'alguns clubs de Triatló. Per qui anirà?

3 comentaris:

Motoret ha dit...

Òstia Puta David... m'has deixat sense paraules..... juas, juas,.....

Anònim ha dit...

David con ese pecho al viento lo estas poniendo muy dificil... jejeje. Joder con los himnos, esta mejorando por momentos...... Felicidades

Anònim ha dit...

Ostres... amb el pit a l'aire es molt dificil competir... per tant em decanto per no posar video de la meva proposta.
Felicitat David !! AIXO SONA QUE TRONA!!! jejejje