dimarts, 9 d’octubre del 2007

CURSES DE LA SETMANA

Hola a tots!



Seguint amb l'ordre que intentaré mantenir en l'estructura del blog, els dimarts toca parlar de les curses que hi ha programades pel cap de setmana.



Aquest cap de setmana al ser pont, divendres és festa, la STP es planteja fer el simulacre de la duatló d'alta muntanya de Queralbs-Núria. Per poder tirar-ho endavant, cal que els interessats diguin si prefereixen divendres o dissabte, i quan i com volen anar-hi. El Blog ha de servir perquè els STP's es puguin comunicar de manera fàcil i ràpida.


Jo, si us sembla, faig una proposta i si us va bé ja es pot quedar.



Així les curses queden:



- Dissabte 13 d'octubre: TRIATLÓ SPRINT DE SITGES


- Diumenge 14 d'octubre: Cursa de muntanya de Tivissa (Circuit Català de curses de muntanya)


- Dissabte 13 d'octubre: SIMULACRE Duatló Queralbs-Núria


Sortida a les 7:00 de la Barretina de Vilassar de Mar (Mountain Zone)


Arribada a Queralbs a les 8:45


Pujada en BTT fins a Fontalba (màxim 1:30) Lo millor seria tenir una furgo a dalt...


Tram cursa a peu (màx 3:15)


Descens en BTT (màx 0:30)


(A) Dinar per allà


(B) Tornar (15:45 a casa)



Els que estigueu interessats en alguna d'aquestes propostes, ja direu! Així intentarem coordinar-ho per anar junts.



També recordo que avui hi ha les classes de natació, a les 20:00 a les piscines de Vilassar.



Salut i Força!



Àlex.


4 comentaris:

Motoret ha dit...

A mi personalment, m'és indiferent divendres o dissabte, m'acullo al que triï la majoria. Per altra banda escullo la opció de dinar per allà.
Disposo de cotxe per a 3 persones i 3 bicis (una amb les dues rodes desmontades)

Fran ha dit...

Ok al simulacre , m'hi apunto. A mi també m'és indiferent el dia. La opció del dinar penso que després del entrenament i després de dinar .... quina sonetaaa!! A mi em farà mandra conduir. Però esculliu vosaltres ... jo només deixo caure el comentari.
Adeu!

Anònim ha dit...

Jo crec que em puc manegar per els dos dies, encara que preferiria divendres posats a escollir, trobo be dinar per alla aprofitant el viatge i a mes comptant que acabarem tard

NEMO ha dit...

Bona nit PIRIS.

Jo estic també interesat però la meva opció es clara, DIVENDRES i quedar per dinar allà mateix. DISSABTE tinc al meu nen Gran i aixó es indiscutible. TINC COTXE DISPONIBLE PER A 3 PERSONES I 3 BICIS.

Felicitats als valents que han vulgut participar en el primer entreno de natació: Ricard, Jaume, Sergi, Àlex, Carles i ... Pere.