dimarts, 23 d’octubre del 2007

CURSES DE LA SETMANA, 27 i 28 d'octubre

Hola a tots!
Faig un ràpid repàs a les curses més destacades que es disputen el pròxim cap de setmana.
RAID TAVARTET X-TREME : Dissabte i Diumenge. Raid d'aventura que tanca la copa catalana d'aquesta disciplina esportiva. El Piri amb 4 membres hi tindrà una presència destacada.
Per cert, a l'equip de la STP li falta assistència, algú s'anima? Si algú no sap què fer aquest cap de setmana i vol ajudar-nos, que es posi en contacte amb stpiri@gmail.com
Caminada Popular Vilassar Camina : Diumenge 28.Caminada organitzada pel Piri. Serà una passejada no competitiva de 15 km per la serralada litoral.
DUATLÓ DE PUIG-REIG: Diumenge 28. Duatló de muntanya de 7 km de cursa a peu, 22 en btt i per acabar 2 de cursa a peu altra vegada.
1/2 marató de muntanya de Sant Llorenç : Diumenge 28. Mitja marató de muntanya de St. Llorenç Savall.
Copa Catalana d'orientació en BTT : Qui hi estigui interessat, que es posi en contacte amb el Pere Bossa.
L'activitat no cesa, així que els Piri's no podem perdre pistonada i hem de seguir entrenant pere fer sentir el crit de PIRI, PIRI!! cada vegada més lluny!
Salut i força.
Àlex.

10 comentaris:

Motoret ha dit...

PIRI, PIRI!!!!

Fran ha dit...

Digueu-me ignorant..però com va això del raids??

Anònim ha dit...

Per aquells que no facin res del que posa al BLOG...

El Centre Excursionista de Premia de Mar ha organitzat una cursa d’orientació aquest diumenge a las 8:45 al final de la riera de Teia.
El preu es simbòlic ,normalment 1€ per la fotocopia en color del plànol de d’alpina de la zona on es realitza.
Es una cursa “entre amics”, es pot fer sol, amb parelles , en grup, corrents o caminant... apte per tothom i molt recomanable per la gent que no n’ha fet cap mai i vols començar.
Si hi voleu apuntar-vos envieu-me un sms al 617 85 82 35 per tenir en compte el numero de fotocopies del plànol que ens faran falta.
Després s’anirà a dinar alguna masia...

Qui s’apunta?

Piri ha dit...

Bona idea Ivan, i benvingut de les vacances, et vas perdre un cap de setmana equip Piri total. Jo tinc el raid, però per qui no ha fet mai orientació pot ser una bona cosa.
Ens veiem!

Salut

Anònim ha dit...

Aquest dissabte a les quatre de la tarda sortirem amb btt de "tranquis"per cabrils, si algu s´anima?
a les 4 al corriol vilassar,


raul.

Anònim ha dit...

ei, ivan a mi em molaria venir-hi ( encara ho he de negociar amb la dona)

si pogués venir, que em faria falta portar?


Ramon. el que surt amb bici per la nit.

Anònim ha dit...

Jo normalment no porto res de res... Com a molt una brujula.
Et donaran el mapa, en una funda de plastic per que no es faci malbe.
Vine't amb roba d'esport (Per poder corre entre fites) i poder alguna cosa per veure i/o menjar després al cotxe...

Vinga que com mes serem, mes riurem!!!

Motoret ha dit...

Encara m'estic recuperant de Nuria, tinc unes agulletes que semblen espases!!!!
Prenc nota de la btt de dissabte i la orientació de diumenge, a mesura que avanci la setmana, veuré què faig.

Anònim ha dit...

jordi he proposat de anar amb btt el dissabte però després de l´entreno del dimecres ,avui dijous ting les cames totalment fatigades,necessito descans!!!!
segurament no fare res fins dilluns.



raul.

Motoret ha dit...

Ep Piris!!!


Finalment ja estic quasi recuperat de Nuria, així que demà dissabte posaré a prova de nou els meus quadríceps.
Aniré a les 09:00h a la convocatòria oficial de bici de carretera (rotonda de cabrera) amb la intenció de fer carreteres interiors (parpers,orrius, can bordoi,...). Com que tres dels asidus no hi aniran ja que tenen un Raid (Alex, Jaume, MArcel) m'agradaria saber si algú hi anirà, ja que si he d'estar sol, potser improvitzo i faig una altra cosa.
Si us plau confirmer-m'ho avui abans de les 14:00h per mail, o després per SMS o trucada 629 74 34 78.

Per la tarda,, faré un full equip i tinc intenció d'anar a la convocatòria del Raul (16:00h , btt al Corriol).OJO!!!!!!! ara em dono compte que l'ha desconvocat

I diumenge....... No em penso posar despertador. Si se m'obren els ulls abans de les 08:00h aniré a la convocatòria de la concòrdia btt, i si no... doncs a descansar!!! que ja toca!!!!


Salut!!!!