diumenge, 31 d’octubre del 2010

Som Piris! TriPiris!: Ricard Cesari


Hola Piris, jo soc en Ricard Cesari.

Soc de vilassar de Mar, tinc 19 anys, i estic estudian Ciències de l'Activitat Fisica i L'esport (lo que es coneix per INEF).
Respercte a la meva carrera esportiva, tota la meva vida he jugat a rugby..Primer a Badalona, despres als Gotics, i finalment al meu club on he crescut i he apres tot el que se: el Sant Cugat. El últim partit que vaig jugar va ser amb la seleccio catalana contra Valencia, alla va ser on em vaig destrossar el meu ombro i m'ha obligar a aparcar el rugby per una temporada llarga.

Estic recent operat del ombro dret, entre moltes altres lesions mal curades, que tard o dora acabem surtin, per lo que me apuntat a Triatló, es un esport que sempre m'ha agradat, i motivat alhora, la natació la vaig practicar durant els primers 10 anys de la meva vida al CN Premia, Cada diumenge anava ( i continuo anant) amb mountainbike, i correr doncs...a rugby, i es un repte poder-les juntar totes tres.

He partiticat en algunes carreres: Cros Can Carelleu, Cursa dels Bombers de Barcelona entre daltres, i la mes recent el duatlo de montjuic ara fara 3 semanes.
Abans de entrar el club piri em vaig a puntar a algunes de curses per anar a entrenar motivat, la mitja marato de granollers al febrer crec que es, daki 2 semenes a duatlo de Vallfogona de Ter i la proxima la semana que ve la cursa de sants (10km), i com a objectiu realista que em marco es acabar sencer la half-challenge de maresme en 5 messos.

Basicament la meva vida la assosio a una piramide, a dalt de tot tinc la familia, A un costat tindria els estudis, i a l'altre els meus hobbies i relacions.

Per finalitzar vull donar les gracies a un parell de companys que m'heu ajudat desde el primer dia, i
espero aprendre molt amb vosaltres i creixer molt mes com a esportista.

Una abraçada a tots i gracies.

Ricard

4 comentaris:

Xavi Puig ha dit...

Ricard!!! desde la STP es un plaer tenir-te com esportista i ara amic, esperem estar a la alçada de les espectatives, benvingut.

Xavi Puig.

Piri ha dit...

Bienvenido

Andoni

NEMO ha dit...

Un plaer tenir-te entre nosaltres, un bon exemple d'esport i superació.

David
SALUT¡¡¡

raul oriol ha dit...

Benvingut