dilluns, 25 d’octubre del 2010

Som Piris! Tri Piris!: Mario López


Hola soc en Mario,

vaig neixer l'any 1984, visc a Mataro y comparteixo la meva vida amb la meva xicota Alex.

El meu inici en aquest mon de bojos va començar ara fa un any despres de trencar-me el menisc de la cama esquerra. El metge hem va suggerir que fer bici m'aniria molt be i un tal Santi, que alguns coneixereu, va insistir una mica fins que hem vaig comprar la meva bici.

Vaig començar molt a poc a poc fins que hem vaig sentir amb anims per unir-me a vosatres.

Abans havia fet algo d'esport, vaig començar fent Judo, un esport que m'encanta. A l'escola vaig fer un parell d'anys de futbol sala, despres vaig estar anat a un gimnas a fer algo de pesses i amb els amics feiem petites sortides amb btt.

Despres la meva "vida d'esportista" va tenir un paron (l'edat del pavo) fins que vaig començar a jugar a futbol a una d'aquelles lligues de "cerveceros" com jo dic fins que, com he dit, hem vaig trencar el menis de la forma mes tonta, a la platja.

La veritat es que la meva intencio no es fer cap triathlon, unicament fer esport, estar una mica en forma.

Les meves aficions a part de l'esport es sortir amb els amics, la musica, m'encata el mon del motor en especial el de les motos i per suposat el que mes m'agrada es estar amb l'Alex, la persona que m'enten, bueno mes be intenta entedre'm, m'aguanta i sempre esta quan ho necessito.

Una frase que hem va venir al cap un dia crec que m'ha ensenyat a veure la vida amb mes alegria "De lo dolent aprenem les coses bones" (EX MALIS BONA NOVIMUS, en llati). Sempre hi han coses bones perque existeixen les coses dolentes, pareu-vos a pensar.

Jo hem definiria com una persona sencilla, disposada a ajudar en el que pugui a aquell que ho necessiti. Amic dels seus amics, extrovertit quan conec a la gent amb la que estic i tranquil, poder massa tranquil, res de nervis.

Dit aixo crec que hem coneixeu algo mes, encara que espero coneixer-vos a tots i que hem coneixeu algo millor a mi.

Salut i FORÇA PIRIS.

Mario.

7 comentaris:

Piri ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Benvingut company, necessitem ajuda per torturar el teu germà.

Andoni R. de Galarza ha dit...

Bienvenido

Andoni

iván teba ha dit...

BIENVENIDO Y HA DAR CAÑA!!!

Anònim ha dit...

Benvingut Mario!!!

Si no es la teva intenció fer cap triatló... tranquil! Aviat estaràs enganxat!!!

Xavi Puig ha dit...

Bueno Mario me iría bien unos repasitos de lamipistería en casa,jajajajajajaja.
Lo de no hacer una triatlón, ni se te pase por la cabeza, este año haces un TRIATLON, ya me encargo yo compañero.
Me alegro mucho de que gente como tú se incorpore al PIRI, bienvenido!!!.
Xavi Puig.

Jimbo ha dit...

Que sorpresa!!!! No sabia que hubieras hecho ya tu presentación en sociedad!!!!
Bienvenido otra vez!!!