dimecres, 13 d’octubre del 2010

Som Piris! Tri Piris!: Óscar Hernàndez


Hola a tots/es!

Un any després de començar amb el Piri… em presento… jajaja… hi ha gent que no té vergonya!

Pels que no em conegueu, i pels que em coneixeu ja també, em dic Óscar Hernàndez Amigo, i vaig nèixer a BCN ara ja fa 31 anyets!

Si em preguntes a qué em dedico… et diré que sóc proveïdor de moviment… sí sí… ajudo a que els cóssos de les persones recuperin la mobilitat perduda en una lesió, i tornir a rendir al màxim nivell possible.

Sempre he volgut fer algo a la vida que ajudés a d’altres persones, i per aixó actualment em dedico a l’art de l’osteopatía… i aixó em fa molt feliç!

Treballo a Cabrils, Barcelona, St.Just i Llavaneres… jajaja… quin estrés!!! Sempre tinc les piles posades, i no paro… MAI!

El meu objectiu? Molts.. pero els propers son obrir un centre multidisciplinar que combini esport i salut, i engegar un nou projecte rel·lacionat amb la muntanya i la neu!

Visc a Vilassar de Mar desde fa 9 mesos, i haig de dir que he trobat el meu lloc, per ara…

Aviat em casaré amb una Pirinena… la Clara Solà, així que ja li podeu donar canya… que ha d’arribar en forma a la data en qüestió!!!

M’encanta la natura, la música i l’esport, evidentment, si no no formaria part d’aquest fantástic grup, en el que, tot s’ha de dir, m’he sentit molt ben acollit desde el principi!

No he fet cap triatló… encara… només alguna pedalada y curses d’orientació, pero he estat força desconectat un temps. Espero que aixó canviï aviat! Eh, David “mister”?

Pero dintre de tots els esports, sóc un apassionat de l’esqui!!! Algú s’apunta a fer Heliesquí a Canadà??? Busco gent atrevida… jejeje…

I una altra cosa que també he descobert i m’ha sorprés molt és el submarinisme… tant que em vaig embarcar en un projecte ara fa 2 anys, amb la Clara i 2 amics… que s’ha convertit en www.bucearen.com.

Si la visiteu, ja em direu qué us sembla.

Bé, doncs espero aquest any veure’us més sovint (les intencions bones també compten…) pels entrenos!!!

Fins aviat i FORÇA PIRIS!!!!

ÓSCAR HERNÀNDEZ AMIGO

8 comentaris:

Andoni R. de Galarza ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Andoni R. de Galarza ha dit...

Bienvenido

Sol ha dit...

Molt Benvingut Óscar (desprès d'un any)

Rita Udina ha dit...

Osti, Òscar, quanta enregia!

BArcelona - sant just- llavaneres - cabrils - nedar - bussejar - helio-no-sé-què... si a més de tot això fas triatlons ja ens diràs d'on treus les hores!

Moltes felicitats pel casori, tu i la Clara feu una parella amorosa i estupenda, quina bona notícia!

petons a tots dos

PS: No li donarem a la Clara més canya de l'habitual, que ara mateix ja està divina de la muerte... què més vols?!!!

NEMO ha dit...

Felicitats mestre de tarats com jo. Menos mal que et tenim al nostre equip. Per molts anys.

SALUT¡¡¡

Motoret ha dit...

Tranqui Oscar! N'hi ha que encara no s'han presentat i fa tres anys que son socis! Jeje!

benvingut!

Hi ha uns socis de muntanya i trail, en Xavi i la Delia, que cada any fan Heliesqui al Canadà, diuen que la neu és única en el món!!

Disfruteula!

Xavi García ha dit...

Oscar

Jo i la Mónica ens apuntem al Canada......

Xavi Puig ha dit...

benvingut!! i a entrenar!!
Xavi Puig.