dimecres, 27 d’octubre del 2010

Som Piris! TriPiris!: Rafa Segura


Primer de tot hola a tots el companys de la secció Triatló Piri.
Soc el Rafa Segura, i m´he apuntat en aquesta secció gràcies al meu amic Andoni, que es qui em va animar a sortir amb vosaltres, la qual cosa em feia molta ilusió, ja que sempre entrenava sol, i on he trobat un ambient molt acollidor.

Els meus objectius de la temporada 2011, a part de fer triatlons i duatlons el que m’engresca més es “ III Half Challenge Costa Barcelona-Maresme” i “ II Triathlon Endurance Maresme”.

Aquest any correré la categoria de “Veteranos II”, el qual penso que amb els temps que he fet aquesta temporada, tinc opcions de fer-ho força be, sempre i quan em respectin les lesions.

I finalment agrair-vos la possibilitat de poder sortir amb vosaltres, amb el qual em sera mes fácil assolir els meus objectius de la temporada 2011.

PD. No dubteu de comptar amb mi per qualsevol cosa.

Rafa.
“Força PIRI”

6 comentaris:

Nacho ha dit...

Rafa!! bienvenido!!
Prepareu-vos perquè aquest ens fotarà canya de la bona a tots!
Rafa este va a ser tu año, no tengo duda.
Abrazo
Nacho

Anònim ha dit...

Benvingut espero que poguem ajudar-nos!

Andoni R. de Galarza ha dit...

bienvenido crack, ahora eres un Piri de verdad :)

Xavi Puig ha dit...

Rafa no me jodas!!!!jajaja.
Bienvenido campeón, un placer que seas de nuestro club.
Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Benvingut Rafa!
Ara a pulveritzar tots els teus cronos!!!
Ánims!!!

Anònim ha dit...

Penjo aixó de part d'en Rafa:

Hola companys!!
M'ha fet molta ilusió que m'agueu enviat aquests missatges.
Sempre he dit que fer esport aporta endorfines ( hormones de la felicidad), i molts valors com el sacrifici la constancia, pero sobre tot i lo mes important, es que coneixes gent estupenda.

Gracias Nacho, Oscar, Andoni,Xavi i Orca!!
[Rafa Segura]