divendres, 8 d’octubre del 2010

Som Piris! Tri Piris!: Hèlia Rocha


Hola bon dia,
Sóc L’Hèlia Rocha, una nova incorporació al ST PIRI.
Primer de tot voldria agraïr la forma que em veu tractar d’entrada. Em vaig sentir integrada molt fàcilment. És nota que sou un grup unit i que teniu sentiment d’equip.
Us faré una petita introducció de mi;
Em dic Hèlia, que vol dir filla del sol en grec.
Vaig nèixer el 25 de febrer de 1990 a Barcelona, he viscut tota la vida al Masnou.
Tot i haver viscut al Masnou he anat a escoles d’Alella(Hamelin),Montgat (Mireia.C.E.)i Barcelona(Súnion).
Actualment estic cursant l’últim any de Ciències Empreserials i des de fa un any estic treballant a una empresa Naviera del port de Barcelona sota el càrrec de becària al departament de trànsit (fent importacions i exportacions).
Quan acabi l’intenció és de fer el grau en administració i direcció d’empreses i un màster.
M’agradaria poder diriguir la meva pròpia empresa o bé estar en una multinacional i als caps de setmana tenir la meva columna a un diari.
Tema esport; que és la raó d’haver-me adreçat a vosaltres, de petita feia havia fet algun curset de natació, algún estiu tennis, vela, però durant l’any airobic, funky, etcètera.
No va ser fins als 16 anys que vaig començar a córrer de forma més freqüent. Fa tres anys que faig la cursa del corteinglés de 10km (el meu primer repte). L’any 2009: Vaig quedar 1º categoría amb un temps de 1h00’3’’. Tambè aquest mateix any vaig fer la meva primera mitjà marató, el 4 d’octubre a Sant Cugat del Vallès amb un temps de 2h08’ i 2ª categoría.
Com entreno simplement corria I feia spinning al Club Nàutic del Masnou.
Al febrer em vaig apuntar a la piscina municipal del Masnou. Vaig començar nedant 4 h /setmana, i ara intento fer 5h/setmana. Vaig veure resultats molt ràpidament sobretot en la tonificació I modelació del cos, cosa que sempre ànima a continuar…
A principis de juny vaig veure lo de la triatló de Malgrat i em vaig apuntar amb un amic de la Universitat i amb uns quants del nàutic. Vaig aprendre realment el que és anar amb una BTT per la muntanya (al principi, hi havia cada pujada, que déu nidó…),sort que tinc un amic que li agrada molt això de la BTT i m’animava sortiem des d’Alella i anavem fins a Teià per la muntanya,Orrius,Dosrius,etcètera…
El 25 de juliol va arribar, la meva primera triatló, estava nerviosa, al començar vaig posar-me de les primeres, i vaig patir una mica al principi a l’aigua( vaig pensar: on m’he ficat?, estàs boja, però vaig dir; tu contínua). Per fer aquesta triatló vaig veure una série de videos al Youtube d’Ironman i em vaig quedar amb una frase : “There two kinds of people in the world, those people who say: I can’t, and the others who say: I CAN” . Jo sabia que volia ser del segon tipus de persones. Tenia ben clar que em costés el que em costes, fes el temps que fes, havia d’acabar la triatló popular de malgrat. Va ser una primera experiència amb aquest món. (1h27min). La recomano a tothom.
El 12 de setembre vaig fer la triatló de la dona, la gent molt maca, era una cursa més a nivell familiar, no hi havia competivitat, simplement ho feiem perquè ens agrada l’esport i perquè volem que la figura de la dona en aquest món poc a poc vagui agafant relleu. Que som capaçes d’això i de molt més. (31minuts-1ºcatgeoria,10ºcategoria gral.)
Els meus reptes de futur: Acabar la triatló sprint de Salou el 26 de setembre de 2010 i la Garmin de Barcelona distancia Olímpica. I si físicament em veig capaç el 2011 fer un Ironman…
Porto des de Juny entrant les tres modalitats, i més seriosament especialment per la Garmin des d’Agost. Entreno 6 dies per setmana 2h..
Ara tambè em porta un nutricionista el Tony Alba, va ser campió de culturisme a nivell Europeu.
Aficions: Montar a cavall, fer snow, viatjar, estar amb els amics, lleguir ,escriure,els animals i fer sempre que puc una escapada de 3mesos al estranger per millorar el meu nivell d’anglès.
Espero i desitjo aprendre molt amb vosaltres i animar-me a fer més coses.
Ànims a tots i a tirar endavant.
Un petó molt fort,
I encantada d’haver-vos conegut.
Hèlia.

7 comentaris:

Xavi García ha dit...

Benvinguda Helia,

A part de Piri, soc un dels incondiconals kiter del nautic i faig del club la meva base dels entrenos de natació al mar... així que ja saps....

Xavi Puig ha dit...

Valla recital de presentación, haber si aprendéis chicos y chicas.
Me ha quedado muy claro que eres de los nuestros, valiente y con ganas de competir, si señor¡¡.
Hèlia bien venida al PIRI.
Xavi Puig.

Motoret ha dit...

Benvinguga Helia!! amb aquesta presentació ja tinc ganes de coneixet!!!

NEMO ha dit...

Bona tarda Hèlia.

Desitjem que la presència sigui un plaer compartit. Benvinguda a la nostra secció.

David Verges

SALUT¡¡¡

NEMO ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Rita Udina ha dit...

Hèlia benvinguda i a veure si fas pujar el llistó de les dones (crec que no et costarà gaire :P)!

Andoni R. de Galarza ha dit...

Bienvenida, desearte que consigas todos tus objetivos, que por la tenacidad que tienes seguro que si.

Andoni