dilluns, 21 de desembre del 2009

Xesco i Niça Forever!!!!!!

Hola Piris, 


El 2010 molts de vosaltres aneu a córrer el IM de Niça. Després 3 anys consecutius fent aquesta prova, em fa especial il·lusió el que molts de vosaltres hagueu triat aquest objectiu. Personalment he gaudit molt a Niça,i  he patit com no!!!, i he fet amics per a sempre.


Els meus objectius per a aquest any eren Lanzarote i Embrun, però en el sopar del passat divendres, em vaig dir que hauria d'acompanyar a en David, i a la resta de la tropa a viure de nou la multitudinària sortida en la Plage du Centenaire , pujar el Col de l'Êcre, i donar les quatre voltes per la Promenade donis Anglais.... 


Marcel Zamora intentarà el seu 5 any de regnat, la qual cosa serà un al·licient per a nosaltres competir al seu costat, i emocionar-se al veure la seva última volta...a mi sempre m'agafa al final de la meva primera volta i em fa plorar d'emoció...espero aquest any no esperar tant que em passin les patinadores que l'acompanyen. 


Un altre motiu d'interès serà fins a on és capaç d'arribar el nostre Marcel Battle, l'any passat vaig perdre un bici apostant al seu favor i va complir amb escreix, aquest any no me la jugo... no sigui que el seu amic Marcel hagi d'apretar més del compte!!! 


Aquest fred intens d'aquests dies m'ha fet pensar en la calor de Niça i per això us previnc de la calor que allí tindrem, ara ho enyoro però al juny.... 


Feliç nadal a tots i per a next year intenteu ser feliços. L'any pròxim us explico més coses de Niça. 



Aquest any van posar dutxes, la veritat que s'agraïen, aquí en la meva última volta ja es que acabo i aprofito el meu moment de glòria.. 



La transició m'encanta, és un moment per al meu súper!!! el primer mirar el parc de bicis, si aquesta vacio penses uauuu....a quants he deixat pel camí, se'm puja la moral de debò, estic en el primer quart???, és per això que les faig tan lentes? m'agrada viure aquesta emoció.

2 comentaris:

MARCEL BATLLE GIRÓ ha dit...

GRAN XESCUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CASI EM TREUS UNA LLAGRIMA CABRÓ!!!!!!!!!
niça es nostre! es la cursa del marcels!!! aixi que alla estarem per donar-ho tot!!!! de moment no se si podre entrenar per baixar de les 11 hores i si dispondre de temps per intentar rebaixar el meu temps de l'any passat!!!
sigui el que sigui patirem com mai a les 4 voltes de la promenade des anglais!!!!
la voila ens espera amb els seus plats de pasta i els seus tiramisus!!!!!!!!

NaCaVi ha dit...

Collons Xescu!!! Donen ganes de fer una burrada eh! Els gordos estan permesos a Niça???