dilluns, 21 de desembre del 2009

BTT-O A AVIÀ

Són les 9 del matí i ens trobem a AVIÀ amb una temperatura que ronda els 8 graus sota zero. Minuts abans, passant per Sallent estavem a -12º. Tot i el fred un centenar de bikers afrontem el repte de la última prova de la Copa Catalana d´Orientació en BTT, entre ells dos PIRIS, la Betlem i el Pere. Tot i sortir tard (cap a les 11.30) la temperatura no ha pujat gaire (-4º). Les coses no comencen bé per la Betlem: s´ha deixat els guants i s´ha deixat les sabatilles de BTT. No sé què és pitjor. A més és juga el titol de la Copa Catalana. Li deixo uns guants d´anar per casa i decideix córrer (pedalar) amb les Salomon.

Jo surto 5 minuts abans que ella. Fem el mateix circuit i per davant tenim 18 fites en un terreny molt maco però amb un mapa no del tot currat. Surto fort, amb plat i les sensacions físiques són molt bones. Avui, si no em perdo, serà el meu dia. Però aquest és el secret de l´orientació, no perdres però sobretot encertar amb la ruta correcta. I això m´ha passat avui: he fet més kilometres del compte i espero que, al menys, em seveixin per la Duatló de Cabrils.

A partir de la fita 5 comença a veure cada cop m és aprop a la Betlem. Com pot ser!!! Si ha sortit 5 minuts darrera meu, va amb bambes i jo encara no he tret el plat. Arribem a la 10 i la pica abans que jo. Definitivament avui no és el meu dia. Estic molt fort però dono més voltes que un ventilador.
Finalment arribem a meta. La BETLEM campiona en categoria senior femení amb 2hores i 10 minuts cosa que li permet guanyar la final de la COPA CATALANA. Jo finalment 5è veterà amb 2 hores 18 minuts.
La BETLEM m´ha tret 8 minuts!!!! Estic encara a l´espera del Control Antidoping
Felicitar a la Betlem per la seva gran carrera i animar a tots els PIRIS a realitzar curses d´orientació.
Bon Nadal i feliç 2010

4 comentaris:

Piri ha dit...

Quina por qu em fas pel DUATLÓ!!!

Bona crònica!!

Fins diumenge!!

Àlex

Motoret ha dit...

Potser anaves cansat de la bici del divendres...

Unknown ha dit...

Res, res, Betlem al poder!!!
Enhorabona al dos

Sol ha dit...

Moltes Felicitats a tots dos!!!!!!!!!!

Sol