dijous, 10 de desembre del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Joan Julià




Hola el meu nom es Joan Julià, porto tot aquest any sent Piri,, tinc 33 anys i visc a Premia de Dalt, després de la meva etapa en cadet i juvenil, fa un munt d`anys !, vaig fer un "paron" en la meva vida esportiva i em vaig tornar a enganxar atraves dels triatlons i curses a peu, he d`agrair molt el suport que he tingut dia a dia del meu pare de la Noelia del meu fill i del nostre company David, que ha tingut molta paciència perqué flotés una mica dins de l`aigua, és un plaer poder portar els colors i el nom de Piri, en els entrenaments i curses i espero que amb esforç i hores d`entrenament merèixer ser un Piri més, també crec que hem de destacar el treball que fa el nostre "presi" l`Alex, crec que portar la vida diària, els entrenaments i un gran club com aquest té molt mértit, (molts club tindrian d`aprendre el que és fer equip), moltes gracies i FORÇA PIRI !!!

Joan

1 comentari:

NEMO ha dit...

és important la teva presència als entrenaments, jejejejeje. Felicitats per la presentació.

SALUT