dimecres, 7 d’octubre del 2009

XM de núria, la crònica

Primera participacio a la duatló de Nuria i tambè com a Piri, molt motivat¡¡¡¡¡

Arrivada a les 7h del matí en el parking principal, a les fosques i 4ºC, s'anunciava una cursa de les de veritat.
Escalfament i cap amunt. No puc passar de l'escala de la plaça, tothom preparat a la sortida. Pujada Btt 11km sense dificultat aparent, l'estrategia era arrivar fresc a la transició i es compleix. Avituallament líquid i cap amunt. Sorto com una flexa i passats dos minuts la Sra Muntanya m'aconsella un altre ritme. Pujada molt lenta, el paisatge i el bon dia m'ajuden a pujar molt millor. Un cop al cim, l'euforia interna es brutal, he pujat en un temps que realment no esperava. Comença la baixada, bastant técnica, desnivell inicial important. Vaig passant a gent i quan el desnivell comença a no ésser tan important els meus quadriceps m'avisen de l'esforç acumul.lat, redueixo ritme i els companys em van passant. La visió del Santuari de Nuria hem dona aire i l'avituallament resulta màgic.
Començava el tram més dur psicologicament de la cursa, la pujada a Fontalba, rocs i un corriol que hem portava cap al final de la prova a peu. Molt orgullós segueixo trotant fins el control. La baixada amb Btt és el mateix cami inicial de pujada , aconsegueixo guanyar uns minuts i consolido la meva primera participació a la mítica Dua de Nuria.(4h42)
L'any ke ve amb els PIRI-entrenaments el crono serà un altre...

Ernesto "Tito" Abad

3 comentaris:

Sol ha dit...

Felicitats Tito.

Sol

MENDI ha dit...

Enhorabona Tito, per la cursa i per fer-te del Piri!!

No pensava que et tornaria a trobar-te fora d'una pista de padel...

Ens veiem,

Jose Mendiolea

Xavi García ha dit...

Grande Tito !!!!! Me alegro de ver tu crónica y de que finalmente te hayas hecho Piri....

Xavi García Torras