divendres, 30 d’octubre del 2009

Precrònica Marató de NY






Goodbye Baggage Hello New York!!!




Despres d`una setmana de molts nervis degut a la proximitat de la marato,i la grip que porto des de diumenge, sembla que ni aixo ni la pluja que putser ens visita, evitaran que per fi un Piri participi al Marato dels somnis.


Molt menys quan nomes arribar a la ciutat, dono un volt per Times Square i en una d`aquelles pantalles d`anuncis et trobes un video d`aquells que posa la pell de gallina parlant del marato i com passara per Varrazzano,Brooklin, Queens, Bronx i per fi...Manhattan!!







(el pont que es veu al fons a lesquerra es precisament el pont de Varrazzano i des don es dona la sortida)


Aixi doncs, la proba s`acosta i tot i la quantitat d`activitats que voldria fer, em comenco a centrar en el diumenge, ja que quan sents a lagent que l`ha feta i et diu les marevelles que ha sentit, doncs costa decreure tot plegat, sera veritat? valdra la pena tot el viatge per aixo? jo n`estic quasi del tot convencut... pero tinc ganes de poder veure-ho amb els meus propis ulls, mentrestant a gaudir d`aquests moments i a esperar a que els llums i el telo anunciin l`inici de l`espectacle.


(sento les faltes, pero aquest teclat es molt txungo!!)


Una abracada ben forta Piris!


Frank

3 comentaris:

NEMO ha dit...

Ham faltes o sense faltes et desitjo molta sot en aquesta ventura.

Molta salut

Sol ha dit...

Molta sort Frank!!!

Sol

MENDI ha dit...

A tope Frank!!! quina enveja...

Ja explicaràs com ha anat.

Jose