diumenge, 18 d’octubre del 2009

Som Piris! TriPiris! Francesc Recatalá (Xesco)

Hola Piris,
El món de l'esport té aquestes coses, sempre envoltat de gent sana i simpàtica.
Malgrat les diferències de qualsevol caire que hi pugui haver entre nosaltres, sempre preval el sentiment comú d'estimar un esport determinat.
Aquí estem en la ratlla de la competitivitat, una passa més i et tornes ximple per superar una marca o objectiu, i llavors pot ser que el tema no rutlli tan bé, però el final és sempre positiu, i us encoratjo a tots a seguir amb aquest esperit.

Diurant la meva vida he practicat diversos esports, i com que he tingut un afany competitiu, sempre m'he estimat més el risc d'afrontar un repte competitiu, que de quedar-me d'espectador. Potser aquest sigui el motiu de practicar diversos esports, i que ara estigui entrenant pels IM.

Sempre m'acabo liant més del compte, al principi només volia acabar un IronMan, com a experiència i prou. Ens vam, apuntar al més dur (Lanzarote), però mare meva!! l'Àlex va començar a fitxar gent per la secció i això s'ha descontrolat, i ja sembla més que un club. Felicitats a l'Àlex i a tots per la pinya que fem.


Donat a que el meu pare era un gran aficionat al ski i a la muntanya, gairebé vaig apendre abans a esquiar que a caminar. Va ser molt divertit, potser lo millor de la meva vida, ja que erem nens totalment feliços i enamorats del ski. En aquella època no esquiava ningú, i jo em passava tot l'hivern i algun mes de l'estiu esquiant. se'm donava bé l'slalom especial. Pertanyia al Ski Club ANdorra, i feiem curses a Andorra i al Sud de França.

Als 16 anys el “motocross” m' alucinava i em vaig dedicar varis anys a fer salts i soroll pels pobles. Vaig córrer durant 3 anysamb llicencia Junior i un amb Senior (sempre amb BULTACO)




Als 24 anys vaig començar amb el "Rem Olímpic" en el Real Club Marítim de Barcelona,


fins conseguir dos subcampeonats d'España (medalles de plata) en les modalitats de 4 scull (quatre remant amb dos rems cadascú sense timoner)
Quan vaig deixar de remar a nivell competitiu vaig dirigir la secció durant 2 anys.






Com anècdota, vaig participar en la primera Triatló que es va fer a Espanya, concretament a Banyoles.
Després he seguit fent esport... com anar en bici a París, Marató de Barcelona (2), Vilassar-Santiago a cavall, navegar amb el Meyba Fibanc, Ski de muntanya, cavalls de vent, carros de foc,...


Per acabar adjunto unes fotos nostàlgiques.

Un amic

Xesco
un amigo/xesco

13 comentaris:

Motoret ha dit...

IM PRE SSIONANT!!! Quin CV!!! i aquestes fotos amb color sèpia!! Impagables!!!

Gran trajectòria! Una abraçada!

Anònim ha dit...

XESCUUU!!!! Ets el meu ídol. Si ja al·lucinava amb tu, ara sóc el teu fan #1!!! (Sense mariconades, eh!!)

Només espero, poder acompanyar-te quan et toqui anar a KONA (jo com a espectador és clar).

Una abraçada,

Ricard

Pedro Hidalgo ha dit...

QUE GRANDE!!!!!, com diu en Ricard, ets un referent per a tots els que començem. Aixo si mai arribarem al teu nivell..... o si.... jejejejejeje.
Una Abraçada CRACK!

Piri ha dit...

Molt bé PAPA!! Em cauen les llàgrimes...!
GRAN CurrUculum!
És un honor entrenar i competir amb tu!
Una abraçada,
el teu amic,

Àlex.

NEMO ha dit...

Molt bé company. aixó es disciplina esportiva, sempre endavant i fent coses per l'esport. La teva presència a Nice ens donarà un alicient inexperat.

Salut

Anònim ha dit...

xejcuuu!!!
jo et vull felicitar però no per la teva trajectoria esportiva, sino per la manera que tens de compaginar tantes opcions diferents de viure la vida al màxim!

una abraçada d'un amic

manel

Anònim ha dit...

no se que dir... joder tio!!!!!



raul.

Anònim ha dit...

Carai, quin bagatge, nomes falta posar les xavalites :)
Fora bromes, sens dubte un altre referent dins -i fora- de la seccio
Força Xesco

Anònim ha dit...

que pasa papaa!
ets mol gran tiuuu da vritat tu si que vals!
ets un exemple a seguir, anda que no tu as currat eeh :) tots hem patit am aquesta ironmans jajaj
Tinc moltes ganes d'anar a Austria i que guanys i am portis a Hawai bieeeeen.
alee
un peto
una abrassada
papiluchoooo :D


muaaaaaaaa!
de la teva super mega i gran estudiosa filla.

Motoret ha dit...

Qué bonito! Qué bonito!

És genial tenir de supporters a la familia! felicitats xescu

MARCEL BATLLE GIRÓ ha dit...

gran xescuuuuuuuuu!!!!!!!!!! increible la foto de motocross!!!!

Unknown ha dit...

Joder!!!! Lo pequeño que es Internet. El gran Xescu!!!!!!!!!!.
Lo que me he alegrado de encontrarte. El rollo inicial, de que todo vale es típico en tus actuaciones (personales y PROFESIONALES) ("El fín justifica los medios..............)y el resto aún es mejor niño "pijo" ..Club de Ski de Andorra ( No hicistes nada destacable...) Motocros con BULTACO, faltaría... y para rematar Real Club Maritimo de Barcelona, con los Godò.
No te cabrees, que nos conocemos y ahora que tengo localizado...el último Km de la próxima IM estaremos, seguro , juntos.
Ahhhhhhhhh la foto de Pol y Marta y el escrito me han hecho llorar.
Marc: cañón corto y disparo rápido........
Hasta pronto "Gran Xescu"

Pero mira que es pequeño Internet..............

Miquel Parrilla ha dit...

Xescu !!! No has parat, campió !!
Quina ilusió les fotos del 84... Vingue que un double ens espera !!

Una abraçada.

Miquel.