dilluns, 23 de novembre del 2009

Som Piris! Tri Piri!: IVAN TEBA


Hola el meu nom és Iván, i recentment m’he fet del STP.

Tinc 32 anys i visc a Vilassar de mar fa 5 anys, però sóc de Badalona de tota la vida.

Farà uns 4 anys que vaig començar amb MTB i poc a poc m’engresca’t cada vegada més i des de principis d’any he fet un parell de duatlons, i el meu objectiu per aquest anys es fer tots els que pugi.

Estic molt content de formar part del STP ,els entrenaments són molt divertits.

Desitjo que ens anem coneixent i passem molt bons moments.

Força i entreno.


Iván

2 comentaris:

MENDI ha dit...

Benvingut Ivan!!!

Pilar Prats ha dit...

Ivan!!!!! Molt benvingut!!!! De part de una nou vinguda!!!! La veritat és que el grup és genial!!!!! Ufffffffffff, que arribo tard al entrenament!!!!!!!!!!!!!!
Molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!