dimarts, 24 de novembre del 2009

ORIENTACIÓ A ARBÚCIES

Molt bon dia.

Des de la nova secció PIRI-O us informem que el proper diumenge 29 de novembre es celebra la última jornada de la COPA CATALANA i de la COPA GIRONA a Arbúcies. Com en totes les curses d´orientació hi ha traçats per a totes les categories i tots els nivells, des de proves ELIT fins a INICIACIÓ ADULTS.

Com a responsable de la nova secció PIRI-O jo hi participaré, i des d´aquí us convido a pendre-hi part. El dissabte anterior (28 de novembre) per a tots els/les interessats proposo un brefing a casa meva (tarda) o aprofitar un mapa que tinc de Premià de Dalt i fer una sessió teorico-pràctica pel matí (10.30). Us adjunto el link on trovareu tota la informació sobre la prova: categories, preus, dates d´inscripció, ...




Mail i mòvil Pere: 610-947-747 o perebossa@gmail.com

Ah, i al finalitzar hi ha BOTIFARRADA
Pere Bossa

4 comentaris:

NEMO ha dit...

Pere he estat mirant i no entenc gaire bé res, jejejejejeje. M'agrada la idea de poder participar, però estic molt peix. Molt bona proposta la de fer la reunó tècnica previa. Jo estic interessat a partcipar. Ens possarem en contacte ok?

SALUT

Xavi Puig ha dit...

Pera jo estic fent la marato de florencia, llastima la propera,
Xavi Puig

Barbara P ha dit...

pere, estoy interesada pero como dice 'nemo' "he estat mirant i no entenc gaire bé res,",.Va en equipos? feminino/mixtos? me gustarái venir el día28...a ver lo que es todo esto.
parlem...

Txell ha dit...

Ja pots comptar amb mi pel dia 29!

Ahir vaig fer la cursa-O de Mataró i continuo amb les meves encigal·lades particulars amb algunes de les balises... jejejeje