dilluns, 6 de juliol del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Sergi Tàrrega

Hola a tots,


Em dic Sergi, soc de Mataro, tinc 31 anys, i fa pocs mesos que soc de la STP, aixi que amb una mica de retard em presento a tots vosaltres!Des de sempre m´agradat el esport, sempre he anat en bici, corrent curses de mitja distancia, alguna de muntanya, mitges maratons, he practicat atletisme desde ben jovenet, encara que he tingut alguna ratxa una mica murri que, bueno..., suposo que tothom hem tingut. Vaig entrar en contacte amb la STP "xafardejant" per internet pagines de triatlo, esport que sempre m´havia cridat la atencio, i sorprenentment em vaig trobar amb un blog anomenat "NO HAY RECOMPENSA SIN SACRIFICIO...", que estaba escrit per un crack de persona i esportista, ja sabeu de qui estic parlant, d´en Pedro, un antic company de la EGB, que no va dubtar en convidar-me a passar un dia pels entrenaments, i em vaig decidir a probar.En fi, espero poder assistir mes als entrenos (1er dels grans objectius de la temporada), i de cara a la temporada seguent, poder coneixer-vos a tots i fer totes les curses possibles amb vosaltres.


Una abraçada per a tots.


Sergi Tàrrega

4 comentaris:

Piri ha dit...

De moment no se't veu als entrenaments però si defensant els colors del Piri per tot arreu!!
Felicitats pel bon paper de l'Ultra Trail d'Androrra!

Benvingut i fins abiat!

Una abraçada!

Àlex

Roc ha dit...

Hola Sergi, a veura si ens veiem haviat als entrenaments. Ens veiem.

Pedro Hidalgo ha dit...

bueno crack espero que el curro te deje venir mas a entreno con nosotros, pero ya veo que no pierdes cuerda, felicidades por el Ultra Trail

MENDI ha dit...

Benvingut Sergi!!

Espero que t'enganxis al triatló com ens ha passat a tots.

Jose Mendiolea