diumenge, 15 de març del 2009

XVIII MARXA CICLOTURISTA TERRES DE VI I CAVA

L'amic Gus ens proposa pel proper diumenge dia 22 la marxa cicloturista del vi i cava, amb sortida a Vilafranca del Penedes son 143 Km a fer en 5 hores (comença a les 8:00).

Potser una bona oportunitat per entrenar volum i com no per fer un bon dinar a unes caves. Així si hi ha més Piris interessats pot ser una bona jornada d'esport i familia.

ATENCIO que el termini d'inscripcio finalitza el dilluns dia 16!!!
Categoria/es: Cicloturisme
Dia: 22-03-2009
Hora: 08:00
Població: Vilafranca del Penedès (Barcelona)
Direcció: Zona Esportiva
Quilómetres: 143.0 km
Organitzador: L'ESPIRALL, U.C. ASSOCIACIO DE VEINS
E-mail organitzador: uniespirall@ono.com
Web organitzador: http://www.terresdeviicava.net/
Observacions:
INSCRIPCIONS: Federats: 35 euros. No federats amb xip: 40 euros (inclou assegurança de dia). Si no es posseeix xip son 10 eur més. Es possible que no calgui xip al ser no competitiva.
Límit de 600 participants.Tancament d'inscripcions el 16 de març.
Inscripcions només a http://www.bicinscripcions.com/.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gus jo ja m'he apuntat!
LLuís Mª
I, hi participaré si la sacroileitis em respecta i el segon fill no decideix sortir abans!

Anònim ha dit...

JO m'apunto!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo ja he pagat, o sigui que si em respecta la lesió i no neix el meu fillet, intentaré ser a Vilafranca el diumenge
Lluís Mª

Anònim ha dit...

Jo al final fare llarga distancia sortint de Vilassar