dimarts, 31 de març del 2009

Som Piris! Tri-Piris!: FRANK ALONSO

Sóc el Frank, un barceloní al que tot i la distància creu que val molt la pena venir per a entrenar amb els Piris. Sempre m’he dedicat professionalment a l’esport, encara que mai com a practicant, així treballo en la gestió d’equipaments esportius, un món apassionant.

I què hi fa algú com jo al Piri?

Després d’alguns anys practicant el futbol federat, estava pensant en retirar-me d’aquesta disciplina per afrontar nous reptes esportius que em donguessin més llibertat horària de la que tenia, i conèixer gent amb similars inquietuds esportives.

Així doncs, i després de donar-hi moltes voltes, res millor que descobrir el Piri!!!


Ara segueixo practicant esport amb un seguiment i objectius, amb la llibertat que em dóna el decidir si vull fer alguna competició els caps de setmana. He conegut gent encantadora, excepcional, hi ha gent de molts nivells i sempre amb bona disposició amb cabuda per a tots, des dels que volen aconseguir marques i fites excepcionals, com els que només volen mantenir-se en forma, sempre és gratificant entrenar plegats, perque al Piri es pot!

Els meus principals objectius inicials eren:
Aprendre a entrenar noves disciplines.
Aprendre a nedar bé i d’una manera que m’obligués fer-ho amb regularitat.
Descobrir noves rutes per córrer i excursions amb bicicleta.
Fer una mitja marató amb dignitat.
Prepara-me per un triatló olímpic.

I com que això del Piri va genial, amb menys de 6 mesos ja els he complert tots -encara que alguns amb més o menys dignitat- doncs ja estic amb d’altres objectius!!:


Fer el Half Challenge i fer-lo amb menys de 6 hores.
Fer un Marató.
Participar en alguna clàssica de ciclisme en ruta de llarg recorregut
Veure si en un futur fos sensat plantejar-me un Iron Man...

De moment, i amb només 6 mesos ja m’han passat moltes coses bones



Si vols saber res més de mi, busca’m als entrenos que em trobaràs!!

Una abraçada,

Frank

4 comentaris:

Piri ha dit...

Molt bona presentació!

A seguir així!

Ens veiem a les piscines!

Àlex

Anònim ha dit...

Encantat Frank, amb aquestes ganes que li fiques segur que aconsegueixes tots els objectius i més!!!

Ens veiem,

Mendi

Anònim ha dit...

Hola Frank, company de carril de piscina, al ritme que vas, segur que el profe et canvia de classe.

Oriol.

Pepe ha dit...

Benvingut amic!!!