dimarts, 10 de març del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Guillem Chumilla

Oh benvolguts Piris,

Sóc en Guillem Chumilla , cuiner d'ofici i aficionat a tot el que suposi una desconnexió de la rutina diaria.

Us he conegut a través del Piri , Nico Lloret a qui li tinc un gran respecte i admiració, encara que tots els que el coneixeu ja sabeu de què parlo...

Tornant a la meva presentació, dir que fa relativament poc que he tornat d'un viatge que m'ha portat a descobrir molts indrets d'arreu del món, on he pogut aprendre molt d'altres cultures i maneres de fer. Tot això ara ho poso en pràctica per l'empresa on treballo. Us deixo el link de la web per si voleu fer-hi un cop d'ull. http://web.mac.com/guillemchumilla

Sóc un gran amant de la nutrició i del bon menjar, m'agrada saber com reacciona el cos davant del que menjem i més en el nostre cas que l'intentem forçar sempre un pèl més del compte. Així que si em veieu trastejar amb, barretes , "polvos" o cereals no us espanteu sempre es 100% natural.
Espero anar coneixent a tota la colla i si penseu que us puc donar un cop de mà amb la dieta esportiva o simplement recomenant algun restaurant, no dubteu en consultar-me.

Guillem.

5 comentaris:

Piri ha dit...

Ei Guillem!!

Vaya estreno, un raid non stop de més de 10 hores!!
Ja us dic jo que la política de fitxatges de la STP és de primera!!

Felicitats, benvingut i gràcies!

Àlex.

Anònim ha dit...

Benvingut Guillem!!

Pel que veig t'has estrenat amb una dura prova... segur que t'ha liat el presi de mala manera..jajaja. Jo soc un bon jalador de qualsevol cosa, així que ja em recomenaràs coses rares.

Ens veiem entrenant o competint.

Jose Mendiolea

NEMO ha dit...

Benvinguts Guillem espero que la nostra presència sigi un referent per poder fer més gran la Secció. ànims i molta salut

Anònim ha dit...

bONA ENTRADA NANOOOO!!!

ARA JA ENS ANIREM VEIENT. BENVINGUT A L'EQUIP.


JORDI

Anònim ha dit...

Benbingut Guillem!!!!!

Gran estrena!!!!!

Jo també vull probar de tot.

Pepe