dilluns, 30 de març del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Chris Ghione


data naixement: 1/10/76, sóc bessona, nativa d'USA
universitat: Boston College
estudis: psicología i màrqueting per a la indústria farmacèutica
feina: sóc Intl. Account Manager Thomson Reuters (comercial per a la indústria farmacèutica)
aficions: esports a l'aire lliure, viatjar, cuinar, llegir, cinema, escoltar musica, ioga
esports practicats: córrer, submarinisme, esqui, raquetes de neu, estic aprenent a nedar, BTT, pitch & putt
pel.licula preferida: tinc dues-Carros de Foc i Flying Scotsman sobre Graeme Obree
llibre preferit: Buddha de Suburbia d`Hanif Kureishi
tipus de musica: segon el moment
un lloc per a viure: Vilassar de Mar
un desig: que tinguessim una primera vida per a aprendre i desprès una altra per a viure més feliç i sense equivocar-nos tant
un somni: l`estic vivint- visc en un pais amb molt bon clima i menjar boníssim, a un poble al costat del mar i la muntanya en una ubicació que es permet anar descubrint la resta d'Europa sense gaire dificultats, tinc una parella fabulosa que comparteix la meva filosofia: Work hard/player harder amb qui puc gaudir de mil experiències i entrenar junts i hem tingut la sort que heu format aquest grup per a anar combinant i entrenant de tant de tant amb vosaltres
objectiu: arribar a seguir-vos en el RF, RM (no sorry ,això no és un objectiu, això és un somni)
objectiu: porto 15 anys corrent i espero poder seguir fent mitjes i curses populars i sortides per a la muntanya durant molts anys amb bona salut i mentrestant passar una bona estona coneixent altra gent que li agradi l`esport
ànims!

6 comentaris:

Piri ha dit...

Molt bona presentació Chris!!

Falta dir que quan no participa en una cursa, és una de les SUPPORTERS més fidels!!

A seguir així!!

Ens veiem!

Àlex.

Sol ha dit...

Chrissssssssssssssssssss!

Qué bona presentació, ens veiem dimecres (avui el Fran estava a Madrid, again)

Sol

Anònim ha dit...

molt be chris,una bon curriculum.poc a poc conseguiras els teus objctius com tots ho fem poc a poc.benvinguda.un peto


ramn fuster

Anònim ha dit...

Encantat Chris!!

Segur que podràs seguir molts més anys fent esport. Com a curisositat vaig viure un any a Boston, i la meva residència estava just al costat del Boston College...una de les millors ciutats del món.

A seguir a tope Chris.

Mendi

Anònim ha dit...

Benvinguda al Piri!
Sergi

toni abril ha dit...

Ei Chris, aveure quan em passes una recepta "amb tasa americana",jeje.

Salut!