dilluns, 9 de març del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Albert Lanuza

Hola Piris, em dic Albert Lanuza

Visc amb la Silvia a Premia de Mar, vaig néixer el 13/09/1974. Soc enginyer, i treballo com a cap de projectes en una empresa que fa sistemes de recollida pneumàtica de residus.


Pel que fa a l’esport m’agrada una mica tot (escalar, futbol, muntanya, esquí, etc.). He estat molts anys un boig de l’escalada tant esportiva com via llarga fins que m’han agafat les ganes del córrer, bici i nedar.

Objectius com a Piri: el primer ja esta complert que era acabar la Marató de Barcelona. Que més..... fer algunes triatlons aquest any, qui sap si fer el Half-Challenge, i potser fer un Ironman algun dia…. diuen que somiar es gratis..no?


Per temes d’horaris no vaig als entrenaments “oficials”, entreno jo a la meva bola quan puc, però espero que quan comencin les triatlons ja ens anirem coneixent.


Una abraçada a tots el Piris i fins aviat.

Albert

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvingut Albert!
I enhorabona per la Marató!
Sergi

Piri ha dit...

Ei Albert!!

Benvingut i a partir d'ara, gas a fondo!!!

Ens veiem!

Àlex

Anònim ha dit...

Enhorabpna per la marató i per tot el que queda.

Ens veiem Albert.

Jose Mendiolea

Roc ha dit...

Dos cullons!!!
Ara a per la Challenger!!!

Anònim ha dit...

Merci companys!

Ara només em queda recuperar-me de l'esguinç que em vaig fer a la marató..... (aneu amb molt de compte amb les ampolles d'aigua que la gent tira al terra a les curses!!!!!!!.....)
Per sort no en va impedir acabar.

Una abraçada.

Albert.