dimarts, 17 de març del 2009

Un Piri a la CAPE EPIC.



No tinc temps per explicar massa....

Ja es coneix el recorregut, distàncies i desnivells d'una de les curses més boniques del mountain bike, la cape epic, que es celebra cada any a Sud Àfrica...
Aquest any han optat per fer un circuit una mica més curt però més tècnic i exigent. Seran 743 km amb 16650 metres de desnivell positiu, dividit en 7 etapes i un pròleg per Cape Town per decidir l'ordre de sortida del primer dia. Com a novetat dir-vos que mulebar és la barreta oficial de la cape epic.

Resumint...
Una cursa per parelles... La meva el pau milla!!

Un proleg a table mountain "vistes increibles a cape town"

Uns 700km i uns 15000 de desnivell i 1200 participants...

Puntuable per laUCI aixi que hi ha lo milloret del mon!!!! No es el meu cas!!!!

Anem a disfrutar, passarho be i de tant en quant treure el fetge per laboca!!!!

Aquí va el link de la web!!!

Una abraçada!!!!!

Marcel batlle

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Molta sort Marcel !!! I que ho disfrutis molt!
Sílvia

Anònim ha dit...

Molta sort Marcel!!

Ricard

Anònim ha dit...

Quina enveja, i ho dic per l'entorn i no pel desnivell positiu.
Per cert , els esportistes de veritat no tenen fetge, aquí està el secret.

Molta sort.

Pedro Hidalgo ha dit...

Molta sort crack!!!!

NEMO ha dit...

Que tot vagi sobre rodes, jajajajaja. Ànims a tots dos i en especial a tú.

Anònim ha dit...

Què xulo, quina enveja, i què bé Piris a tot arreu. Molta Sort!!!!!

Sol

Anònim ha dit...

El yin yan es un desgraciaaaat¡¡¡¡ i la seva ex se la estant follaaaaannt!!

Anònim ha dit...

DIRIGIT AL SR. ANONIM:
EM DIC URSULA, NO LA EX DE NINGÚ.
NO SE M'ESTAN FOLLANT.
EN KUALSEVOL CAS, SI HO FESSIN, SERIA AMB EL MEU CONSENTIMENT, I TU, KI SIGUIS, KIN INTERES TENS EN POSAR-HO AKI? EM POSARE COM ANONIM PQ NO TINC GANES D'OBRIRME UN ALTRE COMPTE, PERÒ ET DEIXO EL MAIL PER IDENTIFICAR-ME: ursulamartin_@hotmail.com
A VEURE SI TENS COLLONS