dijous, 10 d’abril del 2008

SORTIDA BTT


Hola Pirians/nes.


Dissabte dia 12 els SONICS començen els entrenaments de BTT. El motiu apriori es preparar la mitica "PEDALS DE FOC, NON STOP", dura, molt dura........ Es per això que volem intentar preparla a conciencia. La intenció es fer sortides entre setmana (Dilluns i Dimecres) tant en carretera com amb muntanya i caps de setmana sortida llarga (aprox de 4 a 5 h). Aixi doncs Dissabte a les 7:00 a les piscines de Vilassar.


Si algú te alguna proposta serà benvinguda.
Confirmar assitencia.


8 comentaris:

Anònim ha dit...

en principi, jo confirmo... (quines ganes de patir)

piri, piri...!!!

Motoret ha dit...

Bona proposta Pedro, jo faré carretera, prefereixo evitar els sotracs aquest finde.

Podrieu fer la pedalada de Cabrils d'aquest any! jo tinc el Track!!! i li he passat al sergi Andrés!!

Anònim ha dit...

Pedro¡¡ jo, casi segur que si.
La sortida será de 7 a 11:30,(+-)?

Xavi Puig.

Pedro Hidalgo ha dit...

Xavi en principi sera aixi entre 11:30 12:00 aprox. Però no pateixis que la sortida serà per aqui.

Anònim ha dit...

JO considerant que diumenge faria la Girona-Vilassar de carretera, es molt possible que m'apunti

Anònim ha dit...

a les 7 a les picines , ok! diumenge algu vol fer carretera o corre per muntanya?


raul.

Anònim ha dit...

Raul, si s00ortim a primera hora compta amb mi per nar a corre per montanya o en bici, el que vulguis.
Parlem Diumenge.
Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Pedro el Ramón Fuster també vindrà.
Xavi Puig.