diumenge, 6 d’abril del 2008

CRÒNICA CURSA BOMBERS 08

X CURSA DE BOMBERS 08



Hola a tots/es:

Avui Diumenge s´ha disputat la cursa de bombers 08, amb presencia PIRI com no podria ser d´una altre manera. Això si, una presencia una mica especial. Avui, ha sigut el bateig de 4 de les SOPORTERS, que acompanyen allà on van la marea PIRI. Han viscut en la seva pell, les sensacions que tots el PIRIS hem passat en la nostra primera cursa.


Quedem a les piscines de Vilassar a les 8:00 els PIRIS i les PIRIANES; Líbia, Nuria, Lidia, Cris, Gus, Sergi, Pedro i Manel. Molts nervis.....................




Arribem molt bé de temps a Barna. Ja començem a veure i sentir l´ambient multitudinari d´aquesta cursa, intentem escalfar, però l´unic que fem és xerrar, riure i sobre tot treure nervis com es pot, jejeje.





















La sortida, espectacular. Crits de Piri, Piri..... Amb un compte enrera que et possa els pels de punta, (pels que no han viscut mai una cosa així), i els últims nervis que només sentir el tret de sortida marxen.







Després d´un Km. el grup ja es comença a obrir, i el corre es fa més façil. La Libia, que a la sortida estaba mes enrera ens passa com un cohet buscan en Sergi. Aprofitem per fer algunes fotos.




En arribar a Via Laietana, semblava una marea vermella i groga, era impressionant mirar endevant i enrera, el carrer era ple de gent fent el que ens agrada, corre.




A tots/es aquests Soporters que encara no es desideixen a fer el pas, pensant que es una cosa imposible, doncs, Nuri,Cris,Lidia i Libia han demostrat que es pot fer. Enhorabona PIRIANES, heu fet una cursa impresionant.



FELICITATS CAMPIONES
PD: Si alguna soporter que acompanyeu, o no, a la marea PIRI, vol començar a entrenar per diversió, poseu-vos en contacte en aquest mateix blog.




13 comentaris:

NEMO ha dit...

Moltes felicitats a tothom i especialment a les soporters q haya a on van trionfan.

Bona crónica Pere.

Motoret ha dit...

felicitats "Nenes"!! bona cursa i vetllada!

Piri ha dit...

Això es mereix missatge institucional, però com que encara no sé els temps m'espero...
De moment vull felicitar-vos molt sincerament, i animar-vos a que seguiu disfrutant!
FELICITATS I GRÀCIES!

Àlex.

Anònim ha dit...

molt be a totes,cada vegada esteu millor,als tius no us felicito pq anavau,aquesta vgada,de supporters.a veure si axo us donar mes alas per fer mes coses.una abraçada.

ramon fuster

Anònim ha dit...

Moltes gracies a tots, jo estic contenta amb aquesta primera cursa una bona experiencia, tot i que al principi tot s'ha de dir, per mi, una mica engoixant per la quantitat de gent que hi havia, sort que en Gus va estar en tot moment al meu costat.
Gracies també a tots els soporters per acompanyar-nos i animar-nos.
Una abraçada.
Nuria

Motoret ha dit...

Qué bonito! Qué bonito!!

Je,je, això de les Supporters està donant un aire sensiblón al Blog!!

Ai.... que em poso tendre!!!

Gus Forever!!!!

Motoret ha dit...

Qué bonito! Qué bonito!!

Je,je, això de les Supporters està donant un aire sensiblón al Blog!!

Ai.... que em poso tendre!!!

Gus Forever!!!!

Fran ha dit...

Enhorabona a les suporters que heu participat a la cursa ,i que això només sigi el pricipi!! Felicitats

PD:Ja cal que m'entreni que ja van empenyent per aqui darrera!

Anònim ha dit...

Cabrilenc.
Bones. Enhorabona!!. Jo també vaig anar-hi i ara que veig les fotos, vaig estar a la sortida al costat vostre una bona estona. Hi havia alguna noia que portava una gorra del club, oi? Ja és casualitat eh. Vaig fer 47:23. Que tal està per intentar seguir als Piris? Encara falta no?

Motoret ha dit...

Cabrilenc!!
No siguis tímid i animat!! És molt bon temps!!!

Motoret ha dit...

Cabrilenc!!
No siguis tímid i animat!! És molt bon temps!!!

Anònim ha dit...

Gràcies a tots, jo igual que la Nuria estic molt contenta de la cursa, i realment va ser un espectacle, m'ho vaig passar genial. Merci a tots pel votres suport, pero en especial a la meva "liebre", jejejej...,que hem va arrossegar tota la cursa.
Petonets a tots

Anònim ha dit...

Hola a tothom! M'ho vaig passar genial! Gràcies pels suports que vaig rebre, perque a priori no em veia capaç d'acabar-la. Espero que no sigui l'última.

Lídia