dijous, 17 d’abril del 2008

Natació al Mar


El nostre entrenador de natació, en David, ens comunica que els entrenaments dels matins, a partir del dilluns 21 d'abril 2008, és faran al mar.
El primer motiu és perquè hem de començar a tocar aigua de mar per aconseguir entrenaments de resistència muscular.
El segon motiu és que els que entrenen de cara a l'Ironman hem de començar a nadar amb traje de neoprè. No és sencill, si que és més facil però heu de tenir les sensacions, totalment diferents.
I tercer punt és que portem 1 mes i l'assistència ha estat molt fluixa. L'hora serà inicialment a les 7.00h, al Palomares cada dilluns i dimecres.

En David ens felicita per l'entrega que tenim a tots els entrenaments de natació.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Avia’m qui es el guapo que confirma els entrenaments a la platja, ja no anem a la piscina a les 7 del mati imaginat
a la platja.
Jo encara no tinc neoprè, però podeu contar amb mi.
Un par de huevos¡¡¡, a muerte¡¡
Xavi Puig.

NEMO ha dit...

Xavi jo tinc un neopré de sobras,si tens gueps tel deixo i encara q sigi tu i jo.

A muerte, jejeje

Motoret ha dit...

Jo només en tinc un, però vindré!!!!!!!

Anònim ha dit...

Digueu-me sensible pero aquesta foto m´ha deixat tocat.
uffffffff
Ara comença lo bo


Ramon Gonzalez

Anònim ha dit...

ei, com heu comprovat em costa més venir als vespres a piscina.
intento entrenar més el correr i la bici (per a les XM).

De totes formes el meu compromis amb els cursets de natació segueix en peu ja que l'any que be voldria fer l'"ironmanesme".

la veritat és que el palomares em queda més a prop de casa; per cert és completament necesàri el neopré? on en puc trobar 1 a un preu ... el més barat de tots!!!!?

jo m'apunto a la que tingui el neopré.

Anònim ha dit...

el de dalt és en
Llibre.

Motoret ha dit...

Ramon, arribes tard, pero llegeix-te això:

http://stpiri.blogspot.com/2008/04/trajes-de-neopr-per-nadar.html


Ens veiem al IM Maresme!!!