dilluns, 7 de juliol del 2008

Som Piris! Tri Piris!: Ricky Ferré

Nom: Ricky Ferré

Sempre el meu esport que més temps li he dedicat ha sigut el windsurfing.
Però com pots veure he fet un canvi radical i he anat a petar aquí, als triatlons.
Amb l' ski també vaig fer competicions abans de dedicar-me una mica, bastant en serio, al windsurf del qual he estat campió de Espanya en varies ocasions en categoria Juvenil.

La meva debilitat és totalment el Esports.(Encara que alguna juergeta no esta MALAMENT de tant en tant)
El mar el vent i les onades sempre a sigut la meva debilitat però ara encara que sembli raríssim ho he canviat per l' asfalt i la muntanya, que també m’encanta.
En fi no se que dir-te mes.
Un saludu a tots els Piris.
En Ricky entra amb força a les triatlons, serà un dels 5 STP's que suarà la samarreta PIRI a l'IRONMAN d'Austria aquest pròxim diumenge.
SORT!!

2 comentaris:

Piri ha dit...

Ei Ricky!

Això va en serio! Diumenge a donar-ho tot!

Força, Sort i BENVINGUT a la STP!

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Benvingut a la STP