dimecres, 9 de juliol del 2008

Pre-Crònica Austria: Àlex, FINAL DE CURS.



Hola a tots!

Aquest diumenge arriba el dia que porto tan de temps esperant, L’IRONMAN d’Austria, serà com la festa de final de curs on et donen les notes i el tret de sortida per passar un bon estiu…

Tinc els nervis típics de l’época, però també la tranquil·litat d’haver portat un bon curs, regular en els entrenos, volums correctes, una mica massa de contractures musculars, però baja, ELS DEURES ESTAN FETS.

Ha sigut un curs una mica solitari, ja que les assigantures que jo tenia no les feiem tots, i els que les feien no coincidiem massa. Tot i això, entre tots m’heu ajudat moltíssim a seguir la línea correcte. Tan els del meu curs com els de cursos superiors i inferiors… Això és precissament el que més m’agrada de la nostra escola, LA STP!

Cada dia hi ha més nivell i aconseguir una beca (plaça per Hawai) és imposible, així que em conformo en passar de curs i seguir l’any que ve amb un altre curs i sobretot amb la companyia de tots vosaltres.

M’emociona veure la multitud de Piri’s que viatgen fins a Austria amb ganes de donar-nos l’empenta que de ben segur necesitarem i les mostres de suport que rebo constantment de tots vosaltres.

Amb tot el que he compartit amb tots vosaltres, amb tot el que m’ensenyeu dia a dia i amb tots els moments, bons i dolents que hem compartit, no puc fallar!

Jo em comprometo a passar de curs!

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER FER-HO POSSIBLE !

Salut i Força!

Àlex.

12 comentaris:

Mariona ha dit...

A topee Àlex!!!! Els deures estan fets. Segur que aprovaràs i amb molt bona nota! Records al Ramon F., ens veurem amb ell el dia 20 al tri de bcn. Una abraçada.

Pedro Hidalgo ha dit...

Alex, jo no puc anar a Austria, però dubtis que els que ens quedem a Vilassar, estrem pendents de tots vosaltres. MULTISIMA SORT PRESI

NEMO ha dit...

PRESI segur q la nota serà una MATRICULA D'HONOR per la constància que has demostrat durant tant de temps. Simplement fes la teva cursa i la resta sortirà solet. Encare que no hi vagi estarà pendent i molt de tots els PIRIS.

Simplement ànim.

SGI ha dit...

Hola presi!
Hem coincidit en pocs entrenaments... però suficients per veure que vas preparadíssim!
Una abaçada i molta sort!

Sergi

Anònim ha dit...

Àlex, que et vagi molt bé, has estudiat molt, vas sobrat, no farà falta ni que copiïs ni que facis servir xuletes.

Seguirem les teves evolucions el diumenge. Una abraçada.

Oriol

Anònim ha dit...

`buenas presi,jo he entrenat alguna discipliba amb tu i estas soprat.faras un paparas.molta sort i anims q ho tens xupat.

ramon fuster

Anònim ha dit...

Com diu el topic, " a sortir a disfrutar". Ja veuràs com les teves expectatives es compleixen
Ja m'agradaria anar a animar pero m'hes impossible
Força Piri

Motoret ha dit...

Jo estic a favor de l'avaluació continuada, per tant, ja tens la Matrícula d'Honor!!!! i diumenge a disfrutar!!

Anònim ha dit...

Alex,!!
aquest cap de setmana serà una festa per a tots!! a vosaltres qeu el feu per disfrutar de la cursa i als que podem venir, per estar animant-vos i disfrutar de l'esdeveniment amb tants amics!
FORÇA I A PER TOT!!

Anònim ha dit...

Molta sort!
Àlex, a per totes i demostra que estàs més fort que mai.
Ànims i tota la sort del món!

Una abraçada
Sílvia

SirMiki5 ha dit...

Sort Alex!!! a disfrutar molt!! ens veiem a la tornada finisher!!

miki

lorenzo ha dit...

Ets un crack presi!!! Ara, a donar-ho tot!!!
Una forta abraçada.
Llorenç