dimarts, 8 de juliol del 2008

Podi a Dosrius

Crònica per Sergi Andrés

Hola... avui he anat amb la Líbia a la cursa de Dosrius de 8km.Allà havíem quedat amb el gran Ramón Fuster... incombustible Piri!
Arribem a dalt de tot de Can Massuet El Far, recollim dorsals i tenim poc temps per escalfar... típic en nosaltres!
Amb més de 250 participants el Ramón i jo ens situem pràcticament al davant de tot, la Líbia prefereix sortir de més enrera... a les 9h es dona la sortida, i durant els primers 500m es va a ritme tranquil, vaig ben situat amb els de davant. Quan s'acaba l'asfalt i arribem a la pista... el primer corredor fa un canvi de ritme bestial... el segueixo durant uns metres però finalment em despenjo d'ell, vaig aguantant així durant els primers 2km... el tinc de referència però cada cop més lluny. Em giro i darrera meu també s'han despenjat de mi. Durant tota la cursa vaig sol... ja no veig el de davant... i pateixo perquè no m'atrapin per darrera, però a mesura que passen els quilòmetres (km 4) deixo de veure els meus perseguidors. Segueixo així tota la cursa i finalment arribo a meta en 2a posició amb un temps de 31m29s, a 1m15s del 1er classificat.
Pocs moments després, i en 8ena posició arriba el Ramón Fuster amb un temps de 33minuts, està molt content per fer Top Ten! Felicitats Ramón!!!
Ens quedem a animar i fer fotos a la Líbia que arriba a meta com a 6ena classificada femenina amb un temps de 46minuts. Moltes felicitats!!!Per ser una cursa popular... no hi ha podi ni copa... però acabem molt satisfets i marxem contents cap a casa!