dijous, 10 de juliol del 2008

Pre Crònica Àustria: Ricard Monllau: ARA TOCA DISFRUTAR


Tal i com em repetia en Xescu abans de la meva primera Iron Man (Nice 2007), el dia de l'Iron Man és una festa, una recompensa a tots els esforços fets durant el darrer mig any, entre durs entrenaments i complicats jocs de calendari per fer compatibles, familia, amics, feina i entrenaments.
Aquest any a més a més, pot ser molt especial, per la quantitat Piris que ens acompanyen, i això pot ser un punt decisiu per a donar tot el que tenim dins. De ben segur que el suport de tots vosaltres ens donarà un punt extra d'energia per a no defallir.
Vull agrair la paciència de la meva dona la Glòria, ja que pateix en primera persona, tots els sacrificis que he de fer, i agrair també tots els ànims que rebem de tots vosaltres.
Ens veiem a la tornada i ho celebrem amb desenfrè el 19.
FORÇA PIRI.
RICARD

10 comentaris:

Motoret ha dit...

Molta sort Ricard!!!

Anònim ha dit...

MOLTISSIMA SORT
I DISFRUTA


A TOPE CAMPIÓNS!!!

Xescu

Anònim ha dit...

RICARD!!
ara si que ja toca disfrutar de l'excel·lent preparació que portes!!
personalent em fa molta il·lusió estar allà per animar-te!!
vinga, a tope!!!!!

Anònim ha dit...

Ricard, segur que t'anirà molt bé.

Admirable la teva preparació i encara més admirable com t'ho pots combinar amb la vida familiar. Un dia m'ho expliques!!

Una abraçada.

Oriol.

NEMO ha dit...

Sento no poder està amb tots els meus companys, però la feina i poca familia que tinc ho impedeix. Aixó dons el diumenge estarà conectat a les 7:00 a internent per veure com sorts en 1h.04'30" de l'aigua.

Molts ànims a tots

Anònim ha dit...

Ricard, molts ànims i molta sort a Àustria!
Malgrat no anem, us estarem apoyant i enviant molt energia des d'aquí

Salut i molta força!!
A per totes!

Sílvia

Pedro Hidalgo ha dit...

molta sort Ricard. Espero que surti tot rodo. Disfruta

Anònim ha dit...

molta sort a la cursa,no hem coincidit amb els entrenos pero segur q ho faras de conya i ja men comentat q estas molt ben preperat.mlta sort.

ramon fuster

Anònim ha dit...

Sort campions!
David.

Anònim ha dit...

Que vagi molb be Ricard, t'auguru un especial existos tram en bici
A por ellos oe!