dilluns, 9 de febrer del 2009

Mitja Marató de Barcelona, la crònica

Debut en una Mitja Marató.

Ahir es va disputar la Mitja de Barcelona, la meva estrena en una cursa d´ aquestes característiques. Fins ara només havia disputat 2 Burriac Atac.


I la veritat es que va ser un èxit personal, un èxit que m´ agradaria compartir amb tots vosaltres.

La prova va començar a les 9 en punt, en un matí bastant fred però amb tota la il·lusió del món.


El començament va ser força lent, però cada vegada notava que les meves sensacions eren millors i això em permetia gaudir de l´ ambient, de la ciutat i de l´ esperit de competició.


El quilòmetre 10 el passava amb un temps de 47:09 i arribava a l´ alçada del Frank Alonso, company Piri que anava seguint amb la mirada a uns metres de distància durant tota la cursa. Anava agafant confiança i anava perdent la por.


La clau va arribar en el quilòmetre 15, on em vaig sentir fort per poder incrementar el meu ritme, per tornar a ajuntar-me amb el Frank i un altre Piri, el Raul Sales, que venia del darrere, al quilòmetre 19.


Finalment vaig entrar a 1:35:35 amb el Raul i per darrere del Frank, podia parlar i estava molt sencer. Això si, el dolor de cames encara perdura i perdurarà.


Vaig sentir molt orgull personal i estava eufòric, però sobretot sentia agraïment.


Agraïment pel Frank, que m´ havia engrescat per fer la cursa amb ell desprès del meu esguins de turmell que no em va permetre debutar a Granollers.


Agraïment per l` Àlex, el culpable de que hagi descobert aquest món.


Agraïment pel entrenadors que han fet que tot sigui més fàcil, i sobretot.


Agraïment a tots els Piris, que han creat aquest bon ambient, aquest “bon rotllo” que permet que nouvinguts com jo es sentin integrats, gaudeixin entrenant i tinguin més esperit de superació.

Pepe

9 comentaris:

Anònim ha dit...

enhorabona pepe, gran cursa,ara a per la marató de bcn! ¿no? encara es més maca.



raul sales.

Anònim ha dit...

també hi va participar un altre piri ,en JAVI DELGADO amb un temps de 1:16 !!!!!!! pos 45


enhorabona crack

NEMO ha dit...

Pepe fantàscis, si Sr. No tinc paraules, bueno si demà tens entreno de natació a les 20.30, jejejeje.

FELICITATS PER EL TIEMPAZO

Anònim ha dit...

Enhorabuena Pepe, tiempazo para ser la primera!!

Jose mendiolea

Anònim ha dit...

Pepe,

quin temps més bo!

Oriol.

Anònim ha dit...

Enhorabuena Pepe!! Como se estan poniendo los PIRIS.....

Santi

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!
Amb aquestes cròniques... la passió per l'esport s'encomana!
Sergi

Anònim ha dit...

Pepe!!
Felicitats. Gran resultat.
Xavi Cotet

Anònim ha dit...

1:16... Tiempazo Javi!!! Enhorabona!
Sergi