dimarts, 24 de febrer del 2009

Marató de Barcelona

Aquest proper diumenge es celebra la Marato de Barcelona.
Un any més la fita dels 10.000 participants queda cada cop més aprop i 9.584 valents es disposaran a fer el tour turistic per la ciutat.




Malgrat no es prova Piri hi haurà afluència notable de Piris, de qui tenim constància son:

Albert Lanuza
Nacho Campmany
Jose Mendiolea
Jens Michael Müller
Ramon Llibre
Ramon Fuster
Jordi Ferrer
Raul Sales
Javi Delgado
Sergi Andres
Oriol Verges

Molta sort a tots!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Xaval, encara que no sigui un crack, jo també hi vaig.

Oriol.

NaCaVi ha dit...

"tour turístic" diu el molt XXXX. Que no l'ha fem en bus eh!

Llibre, potser al final intentaré anar a sub-3h30m. T'apuntes, no?

Anònim ha dit...

Escolteu, quedarem a algún lloc concret a la Plaça d'Espanya? ho dic per veure-n's, pq imagino que hi haurà un follón de gent que serà massa. Si algú té una proposta per quedar allà que ho digui.

Jo m'apunto al tour turístic aquest en bus que diu el nacho, sembla més còmode,,,

Jose Mendiolea

lorenzo ha dit...

Jo també faré el recorregut turistic, jejejejeje...
Una abraçada a tots.
Llorenç

Anònim ha dit...

ei, natxo.

jo intentaré seguir-te ( com a granollers), la resta depen del dissabte a la nit.

Llibre.

NEMO ha dit...

Molta sort a tothom, espero grans resultats. LORENZO TROBEM A FALTAR LA TEVA EXPERIÈNCIA O MILLOR DIT LA TEVA....... PRESÈNCIA. Records i molta sort