divendres, 27 de febrer del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Roc

Hola Piris, em dic Roc Casas pels qui encara no em coneixeu, però em podeu dir Roc, Rocco o Rocky que és com em diuen els amics.Estic casat amb la Mònica, una santa amb molta pasiència i vaig nèixer el 4/10/1976, tinc 32 anys.
Treballo de dissenyador gràfic i publicitari però quan surto m’agrada fer el que més m’agrada, dedicar temps a les meves aficions que són les següents: l’art (pintar quadres, il·lustrar, fotografia), llegir, música, surf, nadar, futbol, snowboard, longboard, btt i ara correr.

Els meus grups preferits són:
Led Zeppelin, Metallica, IronMaiden, Lou Reed, Rolling Stones, ACDC, Johnny Cash, David Bowie, Dead Kennedys, Marilyn Manson, Exploited, Ramones.

Les meves pelis preferides són:
- Campaign 1 i 2. - Kill Bill, Blade, El perfume.
- Generes: comedia, acció i terror.

El tema esportiu, aquesta primera temporada de Piri, l’estic fent per pamar el terreny, i descobrir musculs nous que n’hi sabia que’ls tenia, la temporada bona per mi serà la del 2010, quan ja em veurè amb possibilitats de fotre-li pinya.

Aquesta és l’adreça del meu blog esportiu que ja el nirem omplint mica en mica: http://www.persegons.blogspot.com/


Per acabar, dir que això de les curses enganxa molt i més quan entrenes amb companys tant ben parits com són els Piris, així doncs tots a una:

PIRIS!! PIRIS!! PIRIS!!
PIT I COLLONS!!

Roc

9 comentaris:

Piri ha dit...

Ei Roc!!!

Benvingut!! Ja saps, la millor opció per avançar és fer-se Piri!

Ànim i a tope!!

Àlex

Anònim ha dit...

Benvingut al Piri!
A disfrutar dels entrenos i les curses!
Una abraçada!
Sergi

Anònim ha dit...

Bones Roc!!

Veig que vas a tope i això és lo millor. Ens veiem entrenant i a muerte a les curses!!

Cuida't,

Jose

Anònim ha dit...

Hola crack,
A veure si coincidim ja a alguna cursa!!
Una abraçada.

Albert

Anònim ha dit...

sr!! Jo el k vull es k mensenyis a surfejar!! K cabron! Mirate'l aki ensenyant-se en la foto.. Res company, benvingut i ens veiem al carril 1 de la natació!!!

Anònim ha dit...

benvingut al club i segur que els teus repte pel 2010 seran genials.


ramn fuster

toni abril ha dit...

Benvingut al CLUB i Salut!
Paraula d'STON!

Anònim ha dit...

Roc, company del carril 1 de piscina.

T'agraden els grans clàssics de la música, clar que sí.

Oriol.

NEMO ha dit...

Rocco aixi et diras als entrenaments que vingis. A seguir que keda molt de camí.
Salut