dimarts, 3 de febrer del 2009

Mitja Marató de Granollers, la crònica

Hola a tots!

Aquest passat diumenge es va disputar unes de les proves mítiques de l'atletisme Català, la Mitja Marató de Granollers.

A més de ser una prova emblemàtica, també formava part del trofeu STP, fet que va fer que es tornés a bàtre un record i que esdevingues, de moment, la cursa amb la participació més massiva de Piris de la història, 32!!!!!

La convocatòria era a les 8:45 a les piscines, i poc a poc van anar arribant els Piris.


L'arribada a Granollers va ser ràpida, però el tema aparcament va ser més complicat, la ciutat estava presa per 6.000 atletes!!

Vam veure moltes cares conegudes i vam començar a escalfar. Cada vegada hi havia més Piris i els crits de PIRI! es repetien constantment.

El dia de moment s'aguantava sense pluja, un consol veient el mal temps que havia fet tot el dissabte...

La sortida era a les 10:30, amb un grupet ens vam situar a la primera línea, darrera dels Pros.

Per cada Piri la cursa era diferent, objectius els de sempre, disfrutar, patir i fer el millor paper possible.

Personalment vaig sortir amb un grup de 4 Piris, el Marcel es va oferir per portar-nos a fer una marca de 1:20, i el Jaume Caro, el Jordi Colomé i jo el vam seguir.

Només vaig aguantar el ritme 4 km, i a partir d'aquí em vaig anar despenjant... Al Km 6 o 7 em passen el Ramon Fuster i el Llorenç, amb el que segueixo durant 4 o 5 km.

Al arribar a la Garriga, km 10, comença a baixar una mica, va ser on vaig aprofitar per incrementar una mica el ritme.

Poc a poc em trobava millor, fet que em permetia allargar la pasa i ja descartat del tot 1:20, anar a buscar 1:25.

La última recta era llarguíssima, estava plena de gent i al final de tot, petit, veies l'arc d'arribada. Els ànims dels supporters Piri i el fet de veure que tenia al Ramon Fuster a davant i que si apretava l'agafava, em van empènyer i vaig poder esgarrapar un puntet més al trofeu STP.


A meta, el Marcel, el Jaume i el Xavi Puig, amb un temps de 1:24 i escaig, ja estaven comentant la cursa i poc a poc els Piris anavem arribant. Finalment vaig entrar a 1:25 i força sencer...
El dia es va empitjorar una mica i va començar a plovisquejar, fet que obligava, si no volies pillar un refredat, a marxar cap a casa. Una llàstima no poder esperar a la resta de Piris.

Finalment però TOTS! els PIRIS van acabar!!!

Després de la cursa hi va haver calçotada PIRI al Xeflis per tots aquells que encara tenien la panxa en condicions...

Resumint, un gran dia PIRI!!

Aquesta és la classificació dels Piris:


1. Marcel Batlle

2. Jaume Caro

3. Xavi Puig

4. Àlex Rebés

5. Ramon Fuster

6. Jordi Colomé

7. Llorenç Navamuel

8. Jens Michael Müller
9. Jordi Prat
10. José Mª Mendiolea

11. Sintu Vives
12. Oriol Vergés

13. Jordi Pucurull

14. Ricard Monllau

15. Xavi Cotet

16. Jordi Ferrer

17. Manel Nogueras
18. Nacho Campmany
19. Bartomeu Rabassa
20. Dolors Agustí
21. Ramon Llibre
22. Marc Iglesias
23. Gus Barredo
24. David Vergés
25. Ricky Ferré
26. Frank Alonso

27. Fran Aréchaga
28. Luís de la Rosa 29.Chris Ghione30. Carles Campabadal
31. Sergi Andrés

32. Llibia García

Gràcies al Marcel per estirar-me els primers 4 km, i a tots els supporters Piri que hi havia pel circuit, els seus ànims sempre són una empenta!!

FELICITATS A TOTS!
Salut i Força!!

Àlex

6 comentaris:

robert mayoral ha dit...

29 piris!!! la propera no hi cabreu com seguiu aixi!!!

NEMO ha dit...

Molt bona aquesta crónica. Robert ja saps, els PIRIS som mmolt PIRIS.

NEMO ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bon dia Presi, jo també la vaig fer tot i que no vaig poder veure tothom...

Ens veiem,

Jose Mendiolea

Anònim ha dit...

ei, t'has deixat a en Ramon Llibre que va arrivar després d'en Natxo Canmany.

no se si el coneixes, és un tiu així trempadot, bon paio, que està molt fort i que us va deixar guanyar a tots perque correr per asfalt ho troba masa fàcil. (jajajajaja).

Llibre.

lorenzo ha dit...

Sempre es un plaer corre amb tu Presi, malgrat que només van ser uns pocs quilometres abans de fer-te la goma i quedar-me definitivament, jejejejeje...
Quin patiment!!!!
Felicitats a Ramon Fuster que em va adelantar i em va treure les pegatines, i en Xavi Puig que va fer un temps extraordinari, i ... a tots els PIRIS per una gran cursa.

Una abraçada a tots

Llorenç