dimarts, 22 de març del 2011

Som Piris! TriPiris!: Mercè Ortiz

Sóc la Mercè, sóc Vilassarenca de tota la vida encara que vaig néixer a Barcelona el 22 de juliol del 1976.
Després de 4 anys vivint a Barcelona, el meu marit (en Sergi) i jo vam decidir tornar al meu poble, on es viu millor??!. Gràcies a una reunió de pre-Pirinenes convocada al setembre, vaig decidir fer un pas endavant i apuntar-me als piris!
M’agrada la muntanya, m’encanta el mar, havia practicat escalada i quan puc encara practico l’excursionisme (que no alpinisme). Espero d’aquí a poc posar-me amb els esports de vela lleugera.

Vaig decidir apuntar-me al ST Piri per seguir una dieta d’entrenaments i posar-me en forma, perquè mens sana in corpore sano. De moment aspiro a aconseguir una disciplina personal en els entrenaments acompanyada de companyes i companys tan entranyables com els que he trobat fins al moment i espero en un futur presentar-me a alguna cursa, a veure que sento!

3 comentaris:

Rita Udina ha dit...

Mercèèèè!!!
Benvingudíssima i segur que en quatre dies estàs a tope i fotent canya als pelegrins del xacobeo i a tothom!!!
I si no és així, nosaltres ens ho passem bé igualment... o no?

Un petonàs i fins aviat!

Rita Udina ha dit...

I quina foto tan bonica!

Sol ha dit...

Mercè Benvinguda!!!