diumenge, 12 de setembre del 2010

On estan els Newbies?? ecooooo!! ecooooooooooo!!!!!

Aquest pont de la diada, un grup de STP's velles glories, no han perdut el temps i han anat a fer la Cavalls de Vent per tal d'agafar resistència i potència de cara a la propera marató de Donosti.

De moment el Potent equip dels Oldies, està integrat per Marc "mitgetes" Orriols, Ramon "Boletaire" Llibre, Nachete Machete, Xavi "quina jeta tinc" Cotet, Pedrito "que me peta una vena" Hidalgo, Manel Nogueras, Ricard Monllau i el gran Xesco.

A més es rumoregen els propers fitxatges de Sergi "La bala Andrés", Pere "si em piquen em troben" Bossa, i Xavi "si vull faig 2 Maratons en 15 dies" Puig.

Sens dubte un equip imbatible, que fa por.

On estan els Xavi's Garcia's? i en Jimbo? i en Fran? i tu Orca on ets? Andoni... que t'amagues... Jordiiiii Abrillllll!!!! que hi ets?

Jeje, fan veure que no hi són........ no m'extranya.

Força Oldies!!!!!!!!!!!!!!

P.D.:Ja veig que guanyarem sense baixar de l'autocar....

5 comentaris:

Gus ha dit...

motoreeeet, tanta por em tens ke ja ni figuro a les llistes de la linia de sortida...?

moobing potser...?

Xavi García ha dit...

Motoret, jo si que hi soc però no hi puc anar (em feu por ;-) A veure si fem un altre repte però veterans & seniors que ja els hi tinc ganes els que diuen que els 40tons estem acabats....

Motoret ha dit...

Gus!!! ja saps que comptem amb tu!!! i molt!!!! faràs que la diferència que treiem no sigui tan gran!!!!!

Xavi, jo encara en tinc 36....

Xavi Puig ha dit...

Que be que os ho passeu, enhorabona a tots.

Xavi Puig.

Pilar Prats ha dit...

Vaja, vaja nois... veig que esteu més que picats!!!Aiiiii, aquest esperit competitiu!!!!! Bé, jo se que tots esteu en una forma envidiable!!!! Ja m'agradaria a mi!!!!!
Per cert, m'agrada molt aquest nou format del blog!!!
Petonets a tots!!!!!!