dimarts, 25 de maig del 2010

TRAVESSIA NOCTURNA

Bona tarda companys...

Fa temps que volem fer alguna cosa fora de lo normal.... primer va ser travessia de CAP D'ANY i ara os donarem una agradable i misteriosa sorpresa. Nedar al mar, amb lluna plena i amb les medusses enllumenant el fons, jijijijijiji.

Com no podia ser d'altre manera el nostre amic i company, Fran Aréchaga, en va tornar a propossar cosetes tant interessat com aquesta i com no... el primer en donar-li llum verde vaig ser jo. La proposta és atractiva:

Dia: divendres 28 de maig 2010
Lloc: Palomares.
Convocatoria: 21:30h.
Sortida: 22:00 h.
Distància: uns 1500mt.

Només necessitem que confirmeu la vstre presència per tal de comprar els reflectants pertinents i calcular la xocolata a fer. Cal dir que si estàs interessat en col.laborar també seres benvingut.


SALUT I FORÇA PIRI.

10 comentaris:

Motoret ha dit...

ieps!!!

Divendres hi ha ASSAMBLEA EXTRAORDINÀRIA a les 21h per decidir futur emplaçament del centre !! estaria bé que hi vinguéssiu!!!

NEMO ha dit...

A falta de informació per part de algú, no ho teniem present. Ja ho parlem.

Gràcies per avisar

Andoni R. de Galarza ha dit...

me apunto

andoni

Anònim ha dit...

La ORCA també caça de nit.

fusterini ha dit...

si no pasa res jo tmbe vindre.

Xavi García ha dit...

Jo també.... xocolatada? arrivada al xiringuito i roncito !!!

Rita Udina ha dit...

jo també m'hi apunto :D

FPanda ha dit...

Hostia Motoret, que nadar con luna llena no tiene precio, para todo lo demás Junta Extraordinaria.

De momento conmigo somos 7. Compro los reflectantes (3/€ por persona), encargo el chocolate y pido a un colega que nos de soporte con un paddleboard.
Fran
PD: el que quiera ir a la junta, que a las 9:50 esté en Palomares.

Piri ha dit...

No os olvideis de mi!!!

Jimbo

Barbara P ha dit...

me puedo apuntar todavía?
dime algo. El paddle-boardista se puede quedar conmigo? voy algo lento y una chica sola en el agua,por la noche...