divendres, 26 de març del 2010

Cape Epic, cronica stage 6

Hola a tots!

Avui comenco felicitant a la Betlem i a la Txell per el paperas al Raid Cambrils!! ENHORABONA!!!

I ara una mica mes de cronica de la Cape Epic, avui etrapa 6, una de les mes temudes amb una important pujada als 90 km, per sort no ha fet molta calor i hem pogut rodar molt comodes en aquest sentit.

Hi han varis grups de sortida, cada un surt 10 minuts despres de l'anterior, avui hem anat molt fins i hem avancat a gent de 2 grups per davant nostre!! Cada dia anem millor i sembla que anem recuperant posicions.

Avui jo tenia molt mal de panxa i diarrea, he hagut de parar a mitja etapa a fertilitzar aquestes terres, a mes el Sintu, s'ha fotut una castanya considerable en una baixada rapida de pedra solta. No obstant aquestes petites incidencies, hem anat rapids i hem fet una molt bona etapa.

Ara estem en un nou campament en un lloc molt maco, fa nuvol i sembla que ploura, estem impacients de l'etapa de dema, la ultima dura i ja nomes quedara l'ultim dia per poder ser Finishers d'aquesta gran aventura que es la Cape Epic.

Avui hem fet un corriol d'uns 5 km de baixada per mig d'un bosc, increible!!!

Aixo es precios!!

uNA ABRACADA MOLT FORTA A TOTS!!

Salut i Forca!

Alex

5 comentaris:

Unknown ha dit...

em comença a preocupar, això sembla que us agrada molt i no voldreu tornar!!

ànims i a tope! que és la recta final!!
Frank

Unknown ha dit...

Llàstima que no duri dues setmanes més, perquè al final entrarieu en els 20 primers.
Això ja s'acaba.
Titi.

Anònim ha dit...

Quan tornis ja avi a Africa i passis per on as tingut el teu moment de relax, podràs dir: Aquest arbre hi es aquí gracies al meu adob.

NEMO ha dit...

Presi donali canya, que tinc un carrils reservat per a tu a la piscina, jejejejeje. Sintu tu tambe estas convidat, jajajajajajaj

Sol ha dit...

L'any que vé jo,... en 4x4. Uf, em feu molta enveja. Disfruteu nois, que us ho mereixeu. Molts ànims.

Sol