diumenge, 14 de juny del 2009

CRONICA TRIATHLON TRAIL MEDES-MONTGRÍ


Bona tarda companys.

Aquest diumenge, en Jordi Pocurull i un servidor, David Verges, hem participat en diferents proves de la TRIATHLON TRAIL MEDES-MONTGRÍ. La particularitat d'aquest triatló a estat que podies participar en les proves que volgesis. Format de 3 sortides programades a diferents hores, si arrives abans tens més descans.......jejejejejeje.

La meva participació a estat en les 3 proves, como no, 1.720mts de natació amb un temps de 25'30", temps màxim d'una hora. En bicicleta BTT sobre una distància de 30 KM, el temps ha estat de 1h.40'08", amb un temps màxim de 2h. I correns............... vaya regalazo li he fet a l'organització sobre una distància de 12.4 km de puro TRAIL, el meu temps ha estat de 2h.15'13". El meu temps final ha estat de 4h.20'51", no tinc ni idea de posicions, però dir que en Santi Pellejo també a participat. Felicitats a tots i reconeixe que ha estat una TRI molt dura, diferent però durissima. Fare la meva propia crónica al meu BLOGG.