dimarts, 5 de febrer del 2008

TRAJES DE COMPETICIÓ

Hola a tots!
Avui a partir de les 17:30 deixaré al Corriol els trajes de competició talles S, M i L perquè els proveu i poguem fer la comanda.
Encara falten XL i XXL que espero que m'arribin aviat.
De moment tinc:
-Babra: S
-Ricard: L
-Alfons: L
-Sergi: M
-Àlex: XL
-Manel: XL
-Fran: XL
-Pucu: XL
Si me'n he deixat algun dels que ja us heu provat el traje, m'envieu un comentari.
Recordeu que aquest traje només el tindran els triatletes que s'han federat amb la Secció Triatló Piri.
Ens veiem a Natació! Els que teniu manoples penseu a portar-les!) 20:30 piscines de Vilassar de Mar.
Salut i Força!
Àlex.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

primer felicitar als piris que van anar a Granollers, és bo que etiguem a tot arreu.

i segon: Alex, t'ha deixat en Ramon Llibre-XL. res més.
Merci.


Llibre.

Anònim ha dit...

he anat al corriol i la meva talla es la M

soc en ramon fuster

Anònim ha dit...

Ja l'he provat:
MARC ORRIOLS
TALLA L

Gracies

Anònim ha dit...

Alex, la talla "L" amb va una mica justa, tindria que provar-me un "XL" per dicidir-me.

Gracies,

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Ja diràs quan tens les talles XL i XXL apunt. I per cert, que ja he pagat l'armilla, talla L, a l'SBR, però l'he deixat allà mateix i suposo que li hauran tret la 'xapusilla' de logos.
Lluís Mª

Anònim ha dit...

Àlex, jo necessito una talla S.

Tinc la mostra que em vas deixar, no m'oblido, eh? Quan et vegi te la torno.

Merci.

Unknown ha dit...

Àlex apunta una talla L.

Salut!

MArc P.

Anònim ha dit...

crec que una xl

raul.