dijous, 21 de febrer del 2008

PROPOSTA D'ENTRENAMENT PER VALENTS

Hola a tots!


Veient que molts Tri-Piris s'han animat a participar a la Marató de Barcelona, i que cada dia la gent està entrenant més i millor, proposo un entrenament pels que no anem a fer la marató.

És una proposta que només es tirarà endavant si sóm com amínim 3 Tri-Piris.


El dia 2 de març hi ha la mitja marató de Banyoles.


La proposta és la següent:


- 08:00 Convocatòria a les piscines per anar cap a Banyoles.
- 10:00 Mitja de Banyoles.
- 12:00 Tornada a Vilassar de Mar amb bici de carretera (100 km.)
- 15:30 (Aproximadament) arribada a Vilassar.

En funció dels motivats que ens apuntem al repte, ja organitzariem la logística.
Per predicar amb l'exemple, JO M'APUNTO!
Ricard, Manel, Xescu, i altres, què hi dieu???

Espero respostes!
Salut i força!

Àlex.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

És Molt temptador, però més impossible. Tinc un dinar, em sap greu.

Ricard

Motoret ha dit...

Sens dubte serà un gran entrenament. Bona idea!!!

Anònim ha dit...

Com molt be dius és una proposta x valents...
Per no "putejar" als cracks que us esteu preparant x l'IM, jo m'apuntaria si podem fer un segon grup de gent d'un nivell físic inferior...!

Anònim ha dit...

jarr!!!

que me hase pupita todo el cuerpo ya de pensarlo...jarr!!!

un infiltrat.

Anònim ha dit...

jo en principi m'apuntaria a fer la mitja de banyoles.
Lo de montar-se en aquestes bicicletes de goma fina, no se, amb cotxes i tot... ui ui.

però la idea és bona al menys per patir una mica.

Si hi hagués un nivell de bikers més light (com diu en Gus) potser em pujaria a un aparato d'aquests de fàcil rebenton.

Llibre.

P.D: ns veiem a piscines.

Anònim ha dit...

estare encara amb els rens.
si puc venir aquesta tarde a la piscina ens veiem.

Ramon Gonzalez

Motoret ha dit...

Infiltrat, ets benvingut al Blog dels Piris, i si t'animes et pots apuntar!!!

Ramonet, va caguetes!! anima't!!!

rogero ha dit...

deu ni do, bona canya!

Anònim ha dit...

Jo vinc¡¡

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Perdó¡¡ el dia 2 tinc la Marato de Barcelona, no puc fer aquet entrenament, quina llastima¡¡

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

a mi m'encantaria pero jo aig la marato de bcn.espero q hi hagi un altre oportunitat per poguer fer-ho.

ramon fuster.

p.d:rogerols fotos genials.vui sapiguer d on ho es tret.enviam l'adreça,merci

rogero ha dit...

l'adreça és aquesta:
http://www.pbase.com/raimonargemi/duathlon2008
...jo no surto a ni una!!! no sóc mediàtic!!!

NEMO ha dit...

El temps passa i els Ironman arrivan, jo m'apunto però de cap, gus no tenim segon nivell as d'estar amb tots la velocitat sereà de creuer.

ÀNIMS PIRIS, heu fet un molt bon entrenament de pisicna aquesta tarde. FELICITATS

Anònim ha dit...

Necessito el número de mòbil del Gus. Si algú el te siusplau....gracies

Xavi Puig.

610412182.