dilluns, 31 de gener del 2011

Som Piris! Tri Piris!: Bosco Pineda




Companys!!
Com que fa poc temps que formo part dels piris i no sabeu molt de mi, us faré cinc cèntims de qui sóc.
Em dic Bosco (sí sí, Bosco de nom) nascut el 8/3/1979 a Barcelona. Sóc enginyer de camins i treballo en el despatx d’arquitectura que vaig formar amb el meu pare i tres dels meus germans a Barcelona ara farà set anys.
Sempre he viscut a Barcelona, he passat els estius a Cabrera de Mar i actualment hi estic instal·lat.
Fa dos anys (i 15 kilos més!) vaig començar a córrer i d’aquí que comencés a fer totes les curses que hi havia i més. 10km, mitjes maratons i després..la muntanya. Vaig treure la pols a la BTT, i, després d’un parell de curses, per què no combinar-ho? a per les duatlons de muntanya...i si ja fas una duatló, per què no un triatló? en fi, a dia d’avui estic totalment enganxat a aquest esport i amb molts reptes per assolir al respecte.
Després de la Burriac Atac 10 vaig decidir conèixer els bojos que muntaven aquesta cursa i ser un més, fet del que n’estic més que content ja que em vau causar molt bones impressions i des del primer dia em sento com un més.
Ara ja fa tres mesos que estic incorporat al grup i amb més motivacions que mai. Si aquest any, amb la vostra ajuda i la del David (gran entrenador, enorme persona!) acabo fent duatlons, triatlons, maratons i no esdevenen esquerdes a la meva relació de parella(jaja!!) podré dir que ho he aconseguit i no descartaré continuar anant més enllà i començar a preparar-me per un Ironman. Tot i que això ja són paraules majors …


Bé, ara ja sabeu una miqueta més de mi i desitjo poder compartir amb tot vosaltres molts grans moments.
Salutacions a tots els piris!
Bosco Pineda Lleó