dilluns, 26 de gener del 2009

ENTRENOS STP, missatge del Santi

Us he enviat els entrenaments de febrer i adjunto aquest escrit que ens fa arribar el nostre trainer, el Santi.
Des d'aquí li desitgem una ràpida recuperació i esperem que ben aviat estigui entre nosaltres donant guerra altre vegada!
Salut i Força!
Àlex.
Hola companys!!!
Com estem els PIRIS ? Espero que tot segueixi igual i seguiu matxacant...
Jo vaig evolucionant a poc a poc, enacara vaig amb croses i aquesta setmana he començat a fer electroestimulació al sofà i a començar a fer exercicis isométrics lights del quadriceps... (ara mateix quasi no puc doblegar la cama i encara tinc el genoll inflat.)
La setmana vinent començo a fer rehabilitació a l'aigua (caminar, exercicis,....) i si me'n enrecordo provaré de nedar amb pull una mica.
Tot el procés és llarg de collons.. i cada cop tinc més ganes de començar a entrenar i poder apretar-vos pel passeig corrents o algún dia en bici (encarano em coneixeu pujant algun portet de per aqui...jejeje)..
Tot arrivarà, amb calma i ben fet!!
Una abraçada PIRIS!!
Santi.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Santi... que tinguis una bona i ràpida recuperació!
Molts ànims!
Sergi

NEMO ha dit...

Santi que tingis una breu recuperació i aixó si come´ça a nedar que aquests PIRIS estan q se salen, jejejeje.
Ànims i molta força

Anònim ha dit...

ànims Santi per la última fase de la recuperació!!
quan tornis ja veuràs que no hem perdut el temps!!

fins aviat