divendres, 31 d’octubre del 2008

CURSA BURRIAC ARGENTONA 2008

Hola a tots!!
Finalment ja he aclarit com ho hem de fer per apuntar-nos a la cursa Burriac d'Argentona.
Només ens podem apuntar en bloc els que estiguem federats, tan en Triatló com per la FEEC.
El preu és de 12 euros.
El funcionament és el següent:
1) Apuntar-se individualment a la cursa a la pàgina web de la cursa
2) Fer l'ingrés dels 12 euros al numero de compte del Centre Ecursionisat Vilassar:
2100-0128-07-0200447406
3) Deixar comentari a aquesta notícia un cop s'hagi fet el pagament
4) Dimarts 4 és data límit
5) Pagament al grup de muntanya d'Argentona
Els no federats s'hauran d'apuntar individualment així com pagar-ho individualment.
Us recordo que és la primera prova del trofeu STP 09.
Salut i Força!
Àlex.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

m'acabo d'inscriure i de pagar al compte del piri

ens veiem!

manel

Anònim ha dit...

Acabo de pagar i ja estic pre inscrit.

Rocky.

SGI ha dit...

Ja m'he preinscrit i acabo de fer el pagament al compte del Piri.

Sergi Andrés

Unknown ha dit...

M'he inscrit en la web i també he realitzat el pagament via transferència bancària.
Mario Felipe González

Pedro Hidalgo ha dit...

Preinscrit i fet tranferencia al Piri

Anònim ha dit...

Preinscrit a la web (nº control 10)i fet el pagament al Piri
Marc Orriols

Anònim ha dit...

Estem inscrits i hem fet la transferència a la compte del piri.

Jaume i Sílvia

Anònim ha dit...

ja estic pre-inscrit i pagat al piri.



ramon fuster

Anònim ha dit...

Preinscrit i fet tranferencia al Piri
Lluís Mª
Ara falta aprendre a còrrer!

NEMO ha dit...

Ni he pagat ni la farè. ÀNIMS A TOTS.

Anònim ha dit...

M'he preinscrit i he fet la tranferència.

Albert Lanuza

Anònim ha dit...

Acabo de pagar, dema faig la preinscripció,
Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Pre-inscrit i transferència al Piri!

Xavi Cotet